Meer informatie onder het contactformulier
Een boeking maken, optie nemen, offerte aanvragen of vraag stellen? Neem direct contact op met deze verhuurder:
Onze chauffeur levert hem op donderdag of vrijdag en haalt hem de daaropvolgende maandag of dinsdag (afhankelijk van de meest efficiënte leverrondes) af op het adres van jouw keuze. Alleen de supergemakkelijke opbouw en afbouw zijn niet inbegrepen in de aanbiedingen (afbouw optioneel beschikbaar).
We bieden momenteel de verhuur van fotobooths aan in een groot deel van Nederland: Zeeland, Noord-Brabant, Limburg, Zuid-Holland, Utrecht, een deel van Noord-Holland (tot Amsterdam) en een deel van Gelderland (tot Amersfoort en Arnhem).
Aan het begin van de week van je evenement ontvang je een e-mail waarin je bevestiging krijgt betreffende de dag en het tijdstip van levering en ophaal op het adres dat je bij de boeking hebt opgegeven. Op de dag zelf krijg je een sms met een precies tijdstip. De levering wordt gratis aangeboden en daarom worden alle levertrajecten geoptimaliseerd op basis van alle adressen om de ecologische impact maximaal te beperken. Het is daarom helaas niet mogelijk om de datum of uur te wijzigen.
- Een paar dagen voor je evenement ontvang je een e-mail ter bevestiging van de dag en het tijdstip voor de levering op het aangegeven adres (thuis, bij vrienden of familie, op het werk of de locatie van het evenement).
- Op de dag van de levering (donderdag of vrijdag) ontvang je een sms ter bevestiging van de preciese levertijd.
- Je geniet van je photobooth, je gasten kunnen meteen printen en alle foto’s worden sowieso in het geheugen van het toestel bewaard (inclusief de foto’s die zijn genomen wanneer het printpapier op zou zijn).
- Onze chauffeur komt langs op het ingevoerde adres (maandag of dinsdag). Dit kan hetzelfde adres zijn als voor de levering maar het kan ook op een ander adres.
Voor €203 krijg je:
- Onbeperkt aantal foto’s maken en 100 foto’s printen (upgrades naar meer prints zijn mogelijk, zie contactformulier)
- 24 uur huurperiode
- gepersonaliseerd fotokader
- Helpdesk die bereikbaar is van maandag tot zaterdag van 7u tot 20u
- Foto’s versturen per mail
- Privé fotogalerij met alle foto’s
- Gratis bezorgd
- All-in 100% schade dekkende verzekering ter waarde van €29
Over de prints
Het aantal prints worden berekend volgens het standaardformaat van 10 cm x 15cm. Je krijgt dus minimaal 100 prints in 10 x 15 cm formaat. In dit formaat zijn 100 prints, 100 foto’s, 400 prints zijn 400 foto’s etc. Wanneer je er voor kiest om fotostrookjes van 5cm x 15cm te laten printen, gaat de printer het standaardformaat in 2 snijden. Elk fotostrookje van 5×15 cm komt er dus standaard dubbel uit! Met 100 prints druk je zo 100 keer 2 strookjes, oftewel 200 exemplaren in totaal af (maar slechts 100 verschillende foto’s omdat alles er standaard dubbel uit komt). Met 400 prints druk je 400 keer 2 strookjes, of 800 in totaal. Het is niet mogelijk om de strookjes per stuk af te drukken, het is altijd per 2, omdat de printmachine het printpapier van 10×15 door midden snijd.
Extra opties bijboeken
- Props (€7)
- Gastenboek (€15)
- 100 extra prints (€25)
Meer informatie over deze budget photobooth
Professionele kwaliteit, intuïtief gebruik en ultracompetitieve prijzen: onze photobooth maakt van je feest een succes! Geniet van een uitzonderlijke beeldkwaliteit dankzij de reflexcamera met 18 miljoen pixels en vereeuwig je mooiste momenten. Het aluminium potenstel biedt een grote stabiliteit en is tegelijkertijd licht van gewicht en gemakkelijk te hanteren. Onze compacte photobooth ziet er geweldig uit voor een bruiloftsfeest, een vrijgezellenfeest, een verjaardagsfeestje of een gekke verkleedpartij met vrienden!
Dankzij het grote touch screen en het intuïtieve menu navigeer je tussen de verschillende frames die je hebt gecreëerd. Met de optie van de virtuele props kan je leuke elementen toevoegen aan de finale foto: snorren, hoeden, brillen, rode lippen, een tekstje en zelf tekeningen met de vrije hand… lachen gegarandeerd!
Dankzij de professionele fotoprinter geniet je van onmiddellijke afdrukken, rechtstreeks uit je photobooth! Wij laden het fotopapier voor jouw evenement volgens het gekozen pakket zodat je niets meer hoeft te doen, behalve plezier maken.
Met onze fotobox maak je geen foto’s meer die te donker zijn want alles wordt automatisch aangepast! Dankzij de flitser kan je een uitzonderlijke beeldkwaliteit verwachten, of je nu overdag foto’s maakt of tijdens het avondfeest in een donkere ruimte.
Onze photobooth is gemakkelijk te vervoeren met elke wagen en is speciaal ontworpen om op te bouwen in slechts 5 stappen: Glijd de poten in de sokkel, plaats de photobooth op het voetstuk, verbind de flitser met de photobooth en steek de voedingskabel in het stopcontact.
Het tarief is geldig voor de volledige huurperiode, of het evenement nu een dag of een heel weekend duurt. Je kan de fotobooth gebruiken van zodra deze is afgeleverd tot het moment dat we deze komen ophalen. De software wordt niet geblokkeerd en kan vrij worden gebruikt.
De fotobox kan je extern niet personaliseren. Alleen de fotokaders kunnen worden aangepast. Je kan de gemaakte foto’s meteen op een USB-stick laden door deze aan te sluiten op de photobooth en via de instellingen door te klikken naar de USB drive.
De webgalerij wordt per e-mail toegestuurd van zodra we de fotobox hebben opgebouwd en je kan de foto’s ook meteen in 1 keer downloaden. De webgalerij kan gemakkelijk gedeeld worden met je gasten. Tot slot is het mogelijk om de foto’s meteen per e-mail te versturen. Als de photobooth niet is aangesloten op het internet worden de e-mails opgeslagen en doorgestuurd wanneer de photobooth bij Burddy wordt opgebouwd.
Ook handig om te weten…
- Voor particulieren verhuren we onze photobooths enkel tijdens het weekend (vrijdag, zaterdag en zondag). We voeren de leveringen uit op donderdag en vrijdag, Het is dus mogelijk dat je de photobooth donderdag al ontvangt, afhankelijk van het ingevoerde adres voor levering.
- De verplichte verzekering van 29€ zorgt ervoor dat je niet aansprakelijk kan worden gesteld voor eventuele schade aan onze fotopaal photobooth.
- Je kan meteen betalen bij de online boeking of je kan kiezen om later te betalen. Je kan de photobooth ten laatste op 90 dagen voor de dag van het evenement voltooien.
- Je kan meteen betalen bij de online boeking of je kan kiezen om later te betalen. Je kan de photobooth ten laatste op 90 dagen voor de dag van het evenement voltooien.
- De opbouw van de fotopaal is niet inbegrepen. De photobooth is ontworpen om zeer eenvoudig op te bouwen in 5 simpele stappen in ongeveer tien minuten. Je hebt 2 mensen nodig om de booth (30kg) op het potenstel te tillen. De afbouw door onze chauffeur is wel mogelijk als extra (betaalde)optie. De personalisering van de photobooth wordt steeds opgeladen op je photobooth voor de levering.
- Het is helaas niet mogelijk om prints toe voegen tijdens het evenement. We laden de photobooth met de hoeveelheid fotopapier volgens het gekozen pakket, en mocht het papier op zijn kan je nog steeds digitale foto’s maken. Het maximum aantal prints dat wordt aangeboden is 400 afdrukken (of 800 strookjes) wat meer dan voldoende is voor een evenement van 1 dag.
- 1 stekker van 230V is voldoende om de photobooth van stroom te voorzien
- Onze online tool helpt je bij het personaliseren van de fotokader, zodat het perfect past bij de sfeer en thema van jouw feest!
- De bediening is supersimpel: de stekker steek je rechtstreeks in het stopcontact, nadien druk je op de knop en dan ben je helemaal klaar!
- +/- 1m kabellengte op de grond voor stroom, dus tenzij je hem tegen een muur aan zet bij een stopcontact in de buurt, heb je wellicht een verlengsnoer nodig.
- Houdt er rekening mee dan je voor goede foto’s op ongeveer anderhalve meter (150 cm) afstand van de fotopaal moet staan.
- De fotopaal weegt ongeveer 29kg
- Je ontvangt de photobooth in een transportzak met als afmetingen (h x b x d): 80cm x 50cm x 50cm
Desiree H. 20 Mei 2019 –
Ik heb deze fotopaal gekozen omdat het een betaalbare photobooth is die gemakkelijk kan worden opgebouwd.
De fotozuil is niet voor iedereen gebruiksvriendelijk. Voor meerdere gasten was het niet duidelijk dat ze de foto’s per email moesten versturen en op moesten slaan in de fotogalerij. Ik heb nu dus maar 24 foto’s van mijn evenement waardoor de photobooth alsnog een dure photobooth is. Het is lastig communiceren met de helpdesk en met de chauffeur (spreekt geen Nederlands, slechts gebrekkig Engels).
De helpdesk is niet servicegericht. Ik heb aan hen gevraagd of zij ervoor kunnen zorgen dat ik alsnog in het bezit kom van alle gemaakte foto’s (er zijn er heel veel gemaakt) en niet slechts van de 24 die zijn opgeslagen in de fotogalerij. Er zitten foto’s bij van mijn moeder van 80. Zij is mij zeer dierbaar en ik wilde graag een blijvende herinnering aan haar aanwezigheid op mijn verjaardagsfeest. Hier was totaal geen begrip voor. Ik moest maar een mail sturen en zeggen dat het urgent is. Meerdere emails verstuurd, maar nog geen antwoord mogen ontvangen.
5 dagen voor mijn evenement ontving ik een email inzake de levering van de fotopaal. Hierin werd aangegeven dat er voor de levering een waarborg van €350,00 moest zijn voltooid via het online profiel. Op de site en in de offerte wordt hierover niets vermeld. Dit kwam voor mij dan ook volledig uit de lucht vallen.
Kortom: De fotopaal is een betaalbare en makkelijk op te bouwen photobooth maar er valt nog een hoop te winnen op het gebied van communicatie en servicegerichtheid
Lennart de Q – Rotterdam –
Geen goeie klantenservice. ik heb elders op de site wat anders gevonden.
Lissa van de V. –
Ik kan alleen maar zeggen dat het T O P was!
Super goede levering, de booth werd op tijd geleverd (2 dagen op voorhand) en ze lieten je ook per sms op voorhand weten wanneer ze onderweg waren. De service was super goed!!!
De prints die ik zelf ontwerpt had, kwamen ook zo aan. En dat maakte het complete plaatje af!
Ik geef deze verhuurder een 4 op 5, het enigste nadeel vond ik dat je 350€ waarborg moest betalen. Het is natuurlijk een groot bedrag + dan nog eens de prijs 164€ voor de booth en prints.
Voor de rest was alles S U P E R!!!
Ik raad hem aan iedereen aan die een photobooth zoekt
Met vriendelijke groeten,
Van de Vyver Lissa
Evi Hendrickx –
Betaalbaar en heel leuk! onze gasten op het feest vonden het geweldig! Goede en vriendelijke service. Zeker waard om nog eens te huren voor een volgende gelegenheid
Veronique Van Reeth –
Vlotte bestelling, levering en afhaling! Mooie website. Zeer gemakkelijk te monteren. Leuke herinnering aan een feest met de leuke fotoprints die je erbij kan nemen. Ook een zeer correcte dienst na verkoop. Aan te raden voor bij elke gelegenheid!!
Larisa Vandenborne –
Het was ongelofelijk leuk en ik zou iedereen er eentje aanraden . Wij hadden heel veel plezier en nadien had iedereen een foto om mee te nemen . De andere foto’s werden in ons gastenboek geplakt en zo hebben ook wij een mooi aandenken van onze dag !
andrea Baetens –
De goedkoopste oplossing als je een photobooth zoekt.
Zeer praktische website en zeer duidelijke service.
Je weet exact om welk uur je booth zal geleverd worden.
2 aandachtspuntjes: de personalisatie van de frame vergt veel tijd en energie. Tot slot heb ik wel iets langer moeten wachten dan 15 dagen om de waarborg terug te ontvangen.
Maar je zoekt een goedkope booth? Een leverancier die betrouwbaar is? Snel reageert? steeds de telefoon opneemt en een antwoord geeft op al je mails? Dan zou ik zeker niet twijfelen om met hen samen te werken.
Zeker voor herhaling vatbaar!
Antoinette D. –
Dit was prima. 5 sterren.