Meer informatie onder het contactformulier:
Een boeking maken, optie nemen, offerte aanvragen of vraag stellen? Neem direct contact op met deze verhuurder:
Onze unieke Photobooth huren in tijden van Corona? Het kan!
Corona Proof Photobooths, ze bestaan echt 🙂
Wij leggen u graag even uit wat ons bedrijf voor u kan betekenen in tijden van corona.
Is uw oog gevallen onze photobooth? Dit is hoe wij de komende periode in tijden van corona ons pakketten zonder meerprijs voor u kunnen aanpassen. Wij vinden het zoals altijd van belang dat arrangementen en wensen volledig aansluiten op onze dienstverlening. U als klant kunt om deze reden naast de reguliere arrangementen uw pakket zonder meerprijs aanvullen om deze volledig ‘’corona proof’’ te maken.
Zie hieronder enkele voorbeelden en aanpassingen om uw feest/event (ook in tijden van corona) compleet te maken.
Let op! Uw boeking kan gedurende de maatregelen afkomstig vanuit de overheid te alle tijden kosteloos worden omgeboekt indien uw event data binnen deze maatregelen vallen*
Hygiëne:
- Wij desinfecteren onze spiegels en touchscreens voor een veilige en unieke ervaring zoals u deze van ons gewend bent. ( indien gewenst kan dit per sessie)
- U en uw gasten kunnen gebruik maken van onze standaard meegeleverde desinfecterende hand gels
- Ons personeel draagt indien u/jullie dit wensen een mondkapje (dit is uiteraard niet verplicht )
Veilige afstand:
- D.m.v. onze afzetpaaltjes kunnen wij de gewenste veilige afstand creëren. (te personaliseren op stijl en kleur)
- Wij leveren indien gewenst en op uw verzoek een spatscherm/tussenwand zodat bijv. opa, oma en kleinzoon, kleindochter veilig met elkaar op de foto kunnen.
Digitalisering van onze fotoprops: UNIEK!
Voeg i.c.m. één van onze fotospiegels digitale fotoprops toe aan uw gemaakte foto’s.
Opblaasbare Photobooth: NIEUW!
Gelukkig hadden wij met het grootste opblaasbare fotohokje van Nederland al een behoorlijke capaciteit. Vanaf heden kunnen wij ook onze opblaasbare wanden introduceren!
– Opblaasbare hokjes kunnen indien gewenst kosteloos worden vervangen door onze nieuwe led verlichte opblaasbare wanden om de capaciteit en het aantal gasten dat tegelijkertijd op de foto kan te vergroten.
Professionele en ervaren begeleiding:
Onze arrangementen zijn standaard inclusief ervaren begeleiders, gastheren/gastvrouwen die het gehele event actief aanwezig zijn om alles in goede banen te leiden.
Eigen inbreng / aanvullende wensen:
Heeft u zelf ook specifieke wensen en of ideeën? Hier staan wij uiteraard voor open en vragen u dan vooral om even contact met ons op te nemen.
Details over deze fotospiegel + opblaasbaar fotohokje
Impressie:
Noot: Youtube video’s zijn niet van verhuurder, maar de fotospiegel is identiek aan het getoonde exemplaar.
- €100 korting op dit fotohokje als je ook een DJ of drive-in show boekt! Geef je interesse aan in het ‘overige opmerkingen’ veld van het contactformulier. Complete DJ Drive-in Shows zijn te boeken vanaf €395,-
- Vooraf geheel vrijblijvend en kosteloos kennismaken en alle specifieke wensen bespreken!
- Professionele microfoons voor het realiseren van de beste audio bij de video’s
- Dankzij de LED verlichting kan het indien gewenste opblaasbare fotohokje alle gewenste kleuren aannemen. ( op aanvraag, zonder meerprijs ) afmeting: 3mx3mx2,5m ( LXBXH )
- De Fotospiegel maakt gebruik van een DSLR (spiegelreflex) camera van Canon
- Onze professionele printers zorgen voor foto’s met een mooie glans, mat of glossy afwerking
- De fotospiegel maakt zowel gebruik van een professionele flitser als continu licht voor het beste resultaat
- Foto’s zijn zowel verkrijgbaar in ansichtkaartformaat (10×15 cm) als dubbele fotostrips (dubbel strookje van 5 x 15 cm)
- Props zijn in alle denkbare thema’s beschikbaar
- Er kan ook gekozen worden voor een kortere of langere huurperiode: alle pakketten kunnen naar keus worden aangepast
- Dankzij de 3 ophaalpunten (Amsterdam, Hoorn en Blaricum), worden de transportkosten laag gehouden.
- Gasten kunnen d.m.v. het schrijven op de spiegel (met hun vingers) de fotostrip signeren. (optioneel)
Extra opties bij onze fotospiegel:
Extra tijd
Er kan ook gekozen worden voor een kortere of langere huurperiode: alle pakketten kunnen naar keus worden aangepast. Per 30 minuten extra betaal je €45.
Accessoires:
- Rode Loper voor de spiegel en of het opblaasbare fotohokje
- Luxe Chromen afzetpaaltjes inclusief rood koord
- Chromen A4 houders voor op de afzetpaaltjes om uw eigen of door ons ontworpen poster in te hangen – Fotosessie laten signeren door uw gasten
- Foto’s nabestellen
Eveline L. –
Ik geef de diensten van Tim een 8. De communicatie in het voorproces was erg prettig en duidelijk. Wij hebben contact gehad met elkaar over de verschillende mogelijkheden voor ons evenement en zij hebben de fotostrip van de fotospiegel naar wens aangepast. Daarnaast waren ze zeer flexibel, wat voor ons prettig was gezien last minute wijzigingen. Ook op de dag zelf was het prettig samenwerken met de medewerkers. We hebben overlegd over de praktische invulling en ze namen zelf initiatief op basis van hun kennis over het product. Naar de gasten van ons event waren ze uitnodigend en gastvrij. Een mooie aanvulling op de dag, met leuke herinneringen in de vorm van zowel digitale als gedrukte foto’s!
Zakelijke evenement in Leusden, Utrecht – 6 december 2018
Natascha W. –
*****
Tijdens ons event SnelStart Aangenaam in de Jaarbeurs Utrecht hebben het opblaasbare led-fotohokje in combinatie met de touchscreen fotospiegel ingehuurd. Tim en zijn collega gaven de bezoekers een goed voorzetje om een leuke foto te maken. Dit deden zij met humor en een duidelijke uitleg. Leuke props meegenomen. Contact verliep erg soepel, snelle respons. Qua ontwerp veel mogelijk. Erg blij mee!
Sandra V. –
Afgelopen vrijdag hebben wij onze bruiloft gehad en het was echt een topdag! Tijdens het feest ’s avonds hebben wij deze fotospiegel gehuurd en dat viel heel goed in de smaak! De hele avond stonden er 2 mensen bij de spiegel om iedereen te helpen en ze hadden een tafel vol met attributen bij zich om de foto’s nog hilarischer te maken. We hebben de foto’s gebruikt voor in het gastenboek en iedereen op de foto kreeg ook een eigen afdruk mee naar huis als bedankje. Al de volgende dag kregen wij alle bestanden digitaal. Daarbij hebben wij ook een DJ bij hen geboekt. Omdit dit een combideal was kregen wij ook nog eens 100 euro korting. Ook de DJ maakte er echt een feestje van dus al met al is het mede dankzij hen een topfeest geworden!