Een fotohokje voor een receptie of borrel huren? Kies uit 65+ photobooths!

Organiseer je een personeelsfeest of bedrijfsfeest en ben je op zoek naar een origineel idee? Waarom geen fotohokje huren voor je personeelsfeest? Photobooths komen in alle soorten en maten: van fotohokjes en fotopalen, videobooth, GIF photobooth of greenscreen fotobooth, tot fotospiegel, fotobusjes en caravan photobooths! Of laat je collega’s tijdens het bedrijfsfeest zelf met hun smartphone aan de slag gaan en huur een hashtag printer!

De bovenstaande links brengen je naar de verschillende overzichten die we op Photobooths-Huren.nl hebben verzameld voor je personeelsfeest. Wil je dat wij je adviseren voor het huren van een fotohokje op je bedrijfsfeest? Wij selecteren de verhuurders die het best bij jou wensen passen, op basis van het offerte formulier hieronder. Wij werken met meer dan 25 verschillende verhuurders die in heel Nederland en België werken en meer dan 65 verschillende soorten phototobooths aanbieden. Zo heb je binnen enkele dagen een aantal opties op tafel voor je personeelsfeest!

Velden met een * zijn verplicht, en helpen ons je beter van dienst te zijn!

Ik heb budget voor*
VW photobooth bus (€650+)Caravan photobooth (€450+)Fotospiegel / Mirrorbooth (€500+)Greenscreen photobooth (€550+)Fotohokje (€400 - €600)GIF photobooth (€200 - €500)Fotozuil met printer (€350+)Fotozuil zonder printer (€200+)Videobooth (€200 - €400)Hashtag printer (€250 - €400)

Hoeveel gasten verwacht je ongeveer?*

Naar welke stijl photobooth gaat je voorkeur uit?*
Modern / NeutraalVintageOpblaasbaar

Ik ben op zoek naar een booth:*
Met begeleidingZonder begeleidingMaakt niet uit

Hoeveel uur heb je de photobooth nodig (exclusief opbouw en afbouw)?*

Wat wil je?*
Boeking makenOptie nemenOfferte aanvragenVraag stellenAnders

Heb je een beperkt budget voor je bedrijfsfeest? Bekijk ons overzicht van goedkope photobooths en onze pagina met fotohokjes acties en exclusieve kortingen!

Selectie van bedrijven en instellingen waar wij fotohokjes voor vonden:

                                           

Tips voor een borrel of receptie (met of zonder fotohokje)

  • Heeft de receptie een bepaald thema, is het een kerstreceptie of een nieuwjaarsreceptie? Probeer dan de hand te leggen op props die hier bij passen. De meeste verhuurders kunnen hierbij helpen.
  • Na afloop krijg je alle foto’s digitaal. Bedenk een goede manier om deze te delen met alle aanwezigen: bijvoorbeeld via intranet of WeTransfer of een Facebook pagina. Sommige verhuurders hebben ook een privé-galerij na afloop van je receptie waar je met behulp van een wachtwoord toegang tot hebt.
  • Ga je voor het bedrijfsrestaurant (toch vaak een beetje kil) of wil je dat iedereen er even uit is en boek je een externe locatie?
  • Geef duidelijk de starttijd en eindtijd van je receptie of (sinterklaas)borrel aan, zodat je collega’s weten waar ze op kunnen rekenen qua vervoer, diner etc.
  • Je receptie of borrel op een externe locatie? Superleuk maar zorg er wel voor dat je de bereikbaarheid heb gecontroleerd, zowel van af kantoor naar de borrellocatie, als na afloop naar huis.
  • Geef van tevoren duidelijk aan of iedereen zijn eigen parkeerkosten betaald, of uitbijkaarten beschikbaar zijn of je deze kosten kan declareren.
  • Laat je je collega’s ook hun partners meenemen? Het drijft de kosten op, maar kan er ook voor zorgen dat ook de partners van je collega’s zich meer gaan hechten aan je bedrijf en meer verbondenheid voelen en begrijpen wat hun partners nu precies doen en hoe die ene collega er nu in het echt uit ziet.
  • Een receptie is een klein feestje, of het nu een afscheid, jubileum een kerstreceptie of een nieuwjaarsreceptie is. Geef dan ook een kleding advies. Zo is het voor je gasten of collega’s duidelijk wat ze moeten aantrekken.
  • Koop je je drank af bij een cafe of betaal je gewoon wat er wordt gedronken? Je kent zelf je gasten en college’s het best, dus je kan zelf het best een inschatting maken wat het voordeligst is.
  • Entertainment is een hap uit je budget, maar helpt ook een receptie of borrel gedenkwaardig te maken. Met fotohokjes heb je zelfs een souvenir achteraf. Je kan ook denken aan een band, zanger, muzikaal duo, trio of kwartet, een fotograaf,  goochelaar, waarzegster, typetje of act.
  • Werkgevers zijn verantwoordelijk voor medewerkers tijdens het woon-werkverkeer dus zorg dat je voldoende fris en non-alcoholisch hebben. Regel eventueel taxi’s.
  • Hoe ziet de locatie er ‘van nature’ uit? Heb je budget nodig voor decoratie om het geheel een beetje aan te kleden?
  • Is er een presentatie, speech, of ander formeel moment? Zorg er voor dat het aangekondigd is en niet al te lang duurt, zodat je de sfeer niet dood slaat. Zorg er ook voor dat een presentatie interactief is zodat de verveling uit blijft en iedereen betrokken blijft.
  • De locatie is heel belangrijk voor het succes van een fotohokje: zet het fotohokje op een goed zichtbare locatie, bijna in de weg, zodat mensen er (letterlijk) niet omheen kunnen.
  • Heeft je borrel een thema, onderwerp of specifieke naam? Laat de print personaliseren: verhuurders kunnen het logo van je bedrijf of een datum of andere tekst op de layout van de fotostrookjes die uit de printer komen verwerken!
  • Een borrel kan uit de hand lopen. Als je een fotopaal of fotozuil huurt hoop je niet dat een van je gastenor collega’s hem over loopt. Een fotohokjes (met wanden) is steviger. Kies je een fotopaal of fotozuil lees dan de algemene voorwaarden van de verhuurder goed.
  • Schakel je een cateringbedrijf in? Als dat niet het geval is: heb je genoeg glazen, drank, voedsel, bediening, afwassers en inschenkend paraat of is alles DIY (do-it-yourself)?
  • Je wilt niet dat iedereen gaat drinken op ene lege maag, zorg dus voor genoeg eten. Of dat snacks zijn of een hele maaltijd (bijvoorbeeld buffet of standing dinner) hangt een beetje af van hoe laat je borrel begint en hoe laat je hem laat eindigen.
Een fotohokje voor een receptie of borrel huren? Kies uit 65+ photobooths!
4.5 (90%) 2 votes