Organiseer je een verjaardag, jubileum of lustrum en ben je op zoek naar een origineel idee? Of het nu een 18e of 50e verjaardag is, een jubileum van je huwelijk of een lustrumfeest, waarom huur je geen fotohokje voor je verjaardag of jubileum? Photobooths komen in alle soorten en maten: van fotohokjes en fotopalen, videobooth, GIF photobooth of greenscreen fotobooth, tot fotospiegel, Volkswagen fotobusjes, caravan photobooths. Of laat je collega’s tijdens de receptie of borrel op een 360 graden spinner videobooths!!
Daarnaast vergelijken we ook XL LED verlichte letters en mobiele fotografenn en photobooths! Voor de meest unieke photobooths van Nederland hebben we een aparte categorie, ‘Unieke photobooths‘ gereserveerd, met Vespa’s en Tuk-Tuks, magneetprinters, 3D GIF-jes en andere zeer bijzondere photobooths die uitermate geschikt zijn voor fotomarketing. Ook als je een photobooth wilt kopen of leasen, hebben we een overzicht gemaakt.
De bovenstaande links brengen je naar de verschillende overzichten die we op Photobooths-Huren.nl hebben verzameld voor je jubileum of verjaardag.
Een goedkope photobooth op je verjaardag of jubileum
Dit zijn de 8 goedkoopste photobooths mét printer die je op dit moment kan huren. Je bent dan voor het basis pakket minder dan €300 kwijt! Ze zijn in alle eerlijkheid niet allemaal even mooi, maar ze doen wat ze moeten doen: foto's printen en in sommige gevallen kan je er ook video's en GIF-jes mee opnemen! Zit er een addertje onder het gras? Sommige van deze photobooths moet je zelf ophalen bij een ophaallocatie, dus je moet een beetje geluk hebben met waar je feest is, maar die van €299 wordt overal in Nederland (per post) bezorgd! In Apeldoorn, Delft, Den Haag, Den Helder, Enschede, Groningen, Maastricht, Utrecht, Haarlem, Amsterdam, Rotterdam, Roermond, Nijmegen, Zwolle, Sneek, Leiden, Dordrecht en Drenthe is in elk geval een photobooth in de stad om op te halen!Ontvang snel verschillende photobooth offertes voor je verjaardag
Wil je dat wij je adviseren voor het huren van een fotohokje op je lustrum of verjaardag? Wij selecteren de verhuurders die het best bij jou wensen passen, op basis van het offerte formulier hieronder. Wij werken met meer dan 100 verschillende verhuurders die in heel Nederland en België werken en meer dan 250 verschillende soorten phototobooths aanbieden. Zo heb je binnen enkele dagen een aantal opties op tafel voor je lustrum of jubileum!
Velden met een * zijn verplicht, en helpen ons je beter van dienst te zijn!
Heb je een beperkt budget voor je verjaardag of sweet 16? Bekijk ons overzicht van goedkope fotobooths en onze pagina met fotohokjes acties en exclusieve kortingen!
Fotohokjes zoeken op locatie voor je lustrum of gala
Vrijwel alle fotohokjes verhuurders werken in heel Nederland en de transportkosten zijn ofwel inbegrepen ofwel minimaal in vergelijking met de kosten van het fotohokje. Mocht je toch een fotohokje zoeken bij jou in de buurt, zoek dan naar photobooths per provincie.
Tips voor je verjaardag of jubileum (met of zonder fotohokje)
- Geef je verjaardag of jubileum een thema: maffia, Hawaii, 20s & 30s, 70s, 80s & 90s, Venetiaans carnaval, superhelden, fout feest, togaparty, etc. Verhuurders kunnen je vaak helpen omdat ze van veel verschillende thema’s props hebben die er bij passen!
- Laat het fotokader (de layout) van de prints uit je fotohokje personaliseren, door een naam, datum of logo aan de prints toe te voegen. Dit is bij de meeste verhuurders inbegrepen!
- Let er op datje fotohokje in de locatie past: is er een lift aanwezig indien je feest niet op de begane grond is? Een fotopaal of fotozuil neemt minder ruimte in en kan (meestal) elke trap op.
- Voor een verjaardag, jubileum of lustrum van minder dan 100 gasten is 3 uur huur van je fotohokje meer dan voldoende: zo kan iedereen ruimschoots op de foto, zonder wachtrijen.
- Als entertainment kan je naast een fotobooth ook denken aan: waarzegster, band, zanger(es), muzikaal duo, trio, kwartet, goochelaar, sneltekenaar een proeverij (chocola, wijn, whiskey, kaas etc.)
- Voor een jubileum: een gigantische kruiswoordpuzzel met woorden uit het level / jubileum van de jarige / echtpaar / bruidspaar / bedrijf waarvan het jubileum wordt gevierd
- Zin er officieel toespraken tijdens de verjaardag, willen mensen iets zeggen? Zorg er voor dat je dit van tevoren weet, zodat je het kan plannen en eventueel technisch in orde kan maken (microfoon, HDMI kabels of een projector / beamer voor een presentatie etc). Houdt de presentaties kort en het liefst interactief, zodat ze niet de sfeer onderbreken en je verjaardagsfeest na afloop moeilijker op gang komt.
- Voor jubilea: mix je jubileum door terug te kijken naar de geschiedenis, maar ook door vooruit te kijken. Wordt niet alleen nostalgisch, maar wordt ook enthousiast over wat de toekomst nog kan brengen!
- Voor een zakelijk jubileum: begin met de volgende vragen: wat vier je precies, voor wie vier je het (klanten, werknemers), waarom vier je het (versterken cultuur, leren geschiedenis, publiciteit), wanneer vier je het (een dag, week, maand of zelfs een heel jaar), wie betrek je bij de viering (management, externe partijen).
- Voor zakelijke jubilea: zet mensen in het zonnetje, maak het persoonlijk, (h)erken aanstormend talent in de organisatie
- Niet meer doen: een ABC’tje, tenzij je het superfout, over the top doet, anders kan het echt niet meer.
- Stuur iedereen een etiket en laat ze dat zelf op een fles wijn brengen. Zo heb je na afloop en een enorme voorraad wijn en nog heel lang plezier van de wensen van gasten, elke keer als je een fles wijn van ze open trekt!
- Bij het kiezen van een datum: rekening houden met schoolvakanties, de dag in de week, (religieuze) feestdagen en eventuele andere bruiloften / verjaardagen of andere evenementen (zoals WK’s en EK, olympische spelen).
- Bedenk of de volgende zaken belangrijk zijn voor je locatie: speelruimte voor kinderen, rolstoel toegankelijkheid, aanwezigheid van een lift, binnen / buitenruimte, rookgelegenheid, overnachtingsmogelijkheden, openbaar vervoersmogelijkheden, parkeerruimte, kwaliteit van eten en drinken op de locatie, mogelijkheid voor externe cateraar, geschiktheid voor bands, DJ, licht, etc.
- Bedenk van tevoren wat je doet met kado’s op je verjaardag of lustrum. Ga je alles direct uitpakken, is er een kadotafel of een ‘enveloppendoos’? Wil je eigenlijk wel kado’s of liever een donatie aan een goed doel?