Houten bruiloft fotozuil [Leiden / Tilburg]
- Huurperiode bruiloft fotozuil: 24 uur
- Aantal prints: 330 (5×15 cm of 10×15 cm)
- Zonder begeleiding, met opbouw, uitleg & afbouw
- Exclusief props (€15)
- Gepersonaliseerde opmaak van je fotoafdruk
- Alle foto’s digitaal toegestuurd
- Inclusief transport tot 50 km vanaf Leiden of Tilburg (daarna €0,83 per kilometer)
- De bruiloft fotozuil mag buiten staan mits overdekt. Kan de lift in. Kan de trap op.
Prijzen inclusief BTW
Meer informatie onder het offerte formulier
Daphne Driebergen –
De photobooth was een groot succes op ons nieuwjaarsfeest! De communicatie verliep soepel, net als de levering & het ophalen. Het ontwerpen van de eigen photostrip was een extra feestelijke toevoeging.
Kaj Posthouwer –
Het was top: de communicatie liep goed, het op- en afbouwen verliep soepel en de photobooth was een hit op onze bruiloft!
Pieter Groen –
Wat een fijn bedrijf!
De prijs is top, de installatie en uitleg zijn goed, de helpdesk kon ons heel netjes vanaf afstand helpen bij een klein bedrijf. En een pluim voor Menno voor de fantastische communicatie.
Bedankt dat we dankzij jullie onze bezoekers van de Open Dag een gave herinnering hebben kunnen meegeven.
Monja Kappenburg –
De photobooth was geweldig echt een upgrade voor een feestje.
Wat een fijn bedrijf, goede communicatie en snel, alles volgens afspraak en hele fijne medewerkers.
Brigiet Swijnenburg –
Feest werd echt opgeleukt met de photobooth! Mooie herinneringen die we nu in een gastenboek plakken.
Service was goed met brengen en halen.
Stephanie Smits –
We hadden een photobooth gehuurd voor onze bruiloft en is door iedereen super goed gebruikt! De service en het contact van te voren was super duidelijk en laagdrempelig. We hadden wat kleine opstart problemen met de software, maar na snel contact is dit opgelost en hebben we de rest van de dag geen problemen gehad.
Leontine van Dijk –
Super blij met de fotobooth ! Op tijd geleverd, duidelijke instructie, vriendelijke medewerker. Enige puntje waren de digitale foto’s: omdat mensen hun emailadres achter moesten laten, verwachtten ze die ook in hun mailbox te krijgen. Maar alle foto’s werden naar ons als organisaties gestuurd. Prima natuurlijk, maar wat verwarrend voor de gasten.
Monique Janszen –
Wat een verrassing (door mijn man) stond er op mijn ’70’s party’. Iedereen had enorm zijn best gedaan om in stijl aanwezig te zijn. Nu kon iedereen op zijn eigen manier een foto maken met de photobooth. Alles is van te voren (was ik niet van op de hoogte) klaar gezet met een prachtig gouden slierten gordijn (ook in stijl). We hebben enorm veel lol gehad. Na het feest kreeg ik na een aantal dagen in mijn mailbox alle foto’s die gemaakt zijn. Het feest kon ik nogmaals beleven. Een prachtige herinnering! Echt een aanrader om een feest nog wat extra’s te geven. Dank jullie wel.
Dorith van der Kraan –
Goede, snelle communicatie! Er werd veel gebruik gemaakt van de photobooth op ons feest. Mooie printjes. Kortom zeer aan te bevelen!
Alice C. (Noordwijk) –
Hele fijne communicatie met super toffe levering! Werd erg snel gedaan en super snel opgehaald de dag erna. Zeker een aanrader!
Alexander B. –
Eerlijke prijzen en goed bereikbaar
Prime D. –
Al meerdere keren een prettig samengewerkt. Kwalitatief goede apparatuur, flexibel en makkelijke communicatie. Keep up the good work!
Stijn B. –
Ik ben tevreden over de service en het materiaal. Ik zou jullie aanraden bij andere partijen.
Wilma V. –
De fotobooth was een hit! Goede kwaliteit fotos en heel makkelijk in gebruik. Heel erg bedankt voor de fijne service.
Paul v. –
uitstekende service!
Marcel A. –
Wij hadden deze photobooth gehuurd en was top! Super service en een geweldige aanvulling voor je feestje. Aanrader!
Wendy P. –
Wij hebben de photoboot gehuurd de service was super. Duidelijke afspraken en met vragen heel snel antwoord. De photoboot was en groot succes op de bruiloft, voor herhaling vatbaar