Veelgestelde vragen

Hieronder staan de meest gestelde vragen. Klik op de vraag om naar het antwoord te gaan. Zit jouw vraag er niet tussen? Mail ons dan op info@photobooth-huren.nl of WhatsApp ons op +316 12 75 09 76 en we antwoorden zo snel mogelijk!

Over Photobooths-huren.nl

  1. Gebruik de filters om het fotohokje te vinden dat het best past bij jouw budget, locatie en overige voorkeuren (zoals props, begeleiding, printer)
  2. Vergelijk de fotohokjes en lees alle informatie over de desbetreffende hokjes
  3. Vul het contactformulier in en neem direct contact op met de verhuurder voor een boeking of offerte
  4. Eventueel kan je door middel van de hartjes in de profielfoto’s fotohokjes bewaren onder het kopje ‘favorieten‘. Inloggen is niet nodig

Nee, het gebruik van Photobooths-huren.nl is 100% gratis. De prijzen op onze site zijn gegarandeerd gelijk en in sommige gevallen lager dan de prijzen op de sites van de verhuurders. Bekijk onze actie pagina voor een actueel aanbod van exclusieve promoties van fotohokjes verhuurders.

Nee, je ontvangt eerst een vrijblijvende offerte. Je boeking is pas definitief als de verhuurder beschikbaarheid van het gekozen fotohokje heeft bevestigd en je een compleet overzicht hebt van alle kosten, op basis van de door jouw opgegeven datum, locatie en eventuele extra opties.

Je betaald direct bij de verhuurder. De betalingsvoorwaarden verschillen per verhuurder.

We werken het liefst met zoveel mogelijk verschillende verhuurders samen, zodat het meest uitgebreide aanbod van fotohokjes op 1 site staat. Op dit moment werken we samen met meer dan 150 verschillende verhuurders in heel Nederland en Belgie.

Ja, Photobooths-huren.nl maakt gebruik van SSL (Secure Sockets Layer) encryptie, herkenbaar aan het slot icoontje in je browser balk. Hierdoor worden alle gegevens die je via de site verstuurd versleuteld.

Ja, voornamelijk voor het gebruik van Google Analytics. Lees hier meer over ons Cookiebeleid.

Je persoonlijke gegevens zijn heilig en veilig bij ons! Wij zullen ze nooit doorverkopen of doorspelen aan derde partijen (met uitzondering van de photobooth verhuurders). Lees hier meer over in ons privacybeleid.

Wij zijn 100% onafhankelijk. Wij, nog enig persoon in onze familie of kennissenkring is actief in de verhuur van fotohokjes. Wij proberen je zoveel mogelijk te helpen met het vinden van een fotohokje dat het best past bij jouw locatie, budget, datum en overige voorkeuren en hebben daarin geen voorkeur voor bepaalde verhuurders. Alle verhuurders van fotohokjes zijn welkom op Photobooths-huren.nl

 

Voor Huurders

Verifieer het voor de zekerheid bij de desbetreffende verhuurder, maar veruit de meeste photobooths hebben slechts een enkel normaal stopcontact nodig. Vraag wel even hoe lang het snoer is, zodat je weet in welke straal rondom een stopcontact je het fotohokje of fotozuil kan plaatsen!

Wij adviseren altijd om de photobooth op de drukbezochte plek te zetten, zodat hij goed zichtbaar is en er veel mensen langs lopen. Misschien naast de bar? Zet hem niet op een rustige plek, zoals een hal of foyer, waar hij niet goed zichtbaar is.

De voordelen van een fotopaal of fotozuil is dat ze 1) typisch goedkoper zijn, 2) minder plek innemen, 3) aanstekelijk werken omdat iedereen alle activiteit ziet, 4) soms zonder begeleiding komen waardoor je ze tot wel 24 uur kan huren en 5) ze meestal eenvoudig naar elke verdieping kunnen worden gebracht. De nadelen van een fotozuil zijn dat ze 1) soms minder uitstraling hebben, 2) verlegen mensen kunnen afschrikken, 3) moeilijk te personaliseren zijn (voor zakelijke doeleinden) en 4) soms meer moeite hebben met belichting in een donkere feestzaal.

De voordelen van een fotohokje zijn dat ze 1) er leuker uit zien, meer uitstraling hebben en meer opvallen, 2) ze beter te ‘customizen’ zijn, bijvoorbeeld door bestickeren, achtergrond of gordijn, vooral belangrijk voor zakelijke klanten, 3) doordat het fotohokje meer afgesloten is van het feest je ook de meer verlegen mensen over de streep kan trekken, die wellicht niet in het openbaar gekke bekken willen trekken en 4) de belichting beter is te regelen. De nadelen van een fotohokje zijn dat 1) ze typisch €100 – €150 duurder zijn, 2) ze niet altijd naar een hogere verdieping kunnen worden gebracht en 3) ze vrijwel altijd met begeleiding komen, waardoor je ze niet voor een hele dag huurt.

Hokjes die voor 24 uur worden verhuurd, huur je zonder begeleiding en typisch met een gelimiteerd aantal prints. Het voordeel is dat je het hokje al in de ochtend of de dag van tevoren kan ophalen of de volgende dag weer kan terugbrengen. Je loopt dus geen risico dat de huurtijd er plotseling op zit en gasten nog niet op de foto zijn geweest. Sommige ’24 uur huur’ photobooths worden gebracht en weer opgehaald, andere kan je zelf ophalen. Dankzij het gebrek aan begeleiding zijn deze photobooths vaak goedkoper.

Wij hebben inmiddels ruime ervaring met alle photobooth verhuurders en weten als geen ander welke verhuurders maatwerk kunnen bieden voor zakelijke evenementen, zoals personeelsfeesten, product lanceringen en merk activering. Denk bijvoorbeeld aan volledige bestickering van de photobooth, sociale media integratie of extra promoters. In het verleden hielpen wij onder andere de Rabobank, InHolland Hogeschool, gemeente Amsterdam, gemeente Utrecht, Pepsico, Cisco, ABN Amro, de Politie, de Staatsloterij en tientallen MKB bedrijven aan photobooths. Doe een algemene zakelijke offerte aanvraag, leg uit wat je nodig hebt en wij adviseren je graag! Je kan ook Whatsappen met +316 12 75 09 76.

Ja, natuurlijk kan dat! Vul je gegevens in bij het algemene offerte formulier en wij brengen je in contact met een aantal verhuurders (typisch 2 – 4) die het best bij jouw voorkeuren passen. Om je zo goed mogelijk te helpen, vragen we je zoveel mogelijk details te geven, zoals datum, locatie, budget, type fotobooth (fotohokje, fotozuil, photobooth op wielen, printer, etc.) en andere voorkeuren (onbeperkt printen, wel of juist geen begeleiding, aantal uur dat je de photobooth wilt gebruiken). Je kan ook Whatsappen met +316 12 75 09 76.

Jazeker! Veel van onze aanvragen komen al uit België. Daarnaast is een groot aantal verhuurders regelmatig voor feesten en zakelijke evenementen in België te vinden. We zijn daarom onze zustersite, Photobooths-huren.be gestart.

 

Voor Verhuurders

Heel eenvoudig: neem contact met ons op via info@photobooths-huren.nl of WhatsApp (+316 12 75 09 76) en we geven je graag meer informatie. Binnen een week kan je al online staan en kan je aanvragen van bezoekers in je mailbox verwachten!

Wij vragen of verhuurders zich voor minimaal 12 maanden aan onze site willen commiteren en of ze binnen 24 uur (tijdens werkdagen) op aanvragen willen reageren, zodat bezoekers snel een boeking kunnen doen of offerte tegemoet kunnen zien.

Ja, om de site draaiende te houden, te laten groeien en onze eigen boterham te verdienen zijn er kosten verbonden aan deelname. We werken (vrijwel) uitsluitend op basis van een succesvergoeding. Je betaald dus enkel als je zelf iets verdiend, wel zo eerlijk vinden wij.

Ja, dat kan. Onder het kopje ‘Acties‘ worden alle (exclusieve) acties, promoties en kortingen van alle verhuurders die op de site staan getoond. Hier zijn geen extra kosten aan verbonden.

Het is helaas op dit moment niet mogelijk om verhuurders direct toegang tot de site te geven via een portal. Als je ons mailt op info@photobooths-huren.nl en vertelt wat er moet worden gewijzigd, hebben we het meestal binnen 24-48 uur aangepast.

Ja, in principe wel! Graag zelfs: hoe meer photobooths op de site staan, des te beter kunnen wij onze visie realiseren: elke bezoeker helpen met het vinden van de photobooth die het best past bij zijn of haar voorkeuren. Mochten we vaststellen dat een verhuurder consistent afspraken niet nakomt of we structureel van huurders te horen krijgen dat de dienstverlening ondermaats is, dan behouden we ons het recht voor om een verhuurder van onze site te verwijderen.