Deze photobooth goedkoop huren
Gaan jullie binnenkort trouwen, organiseer je een bedrijfsfeest of wil je gewoon een leuke extra op je bruiloft of event? Huur dan de houten flitskast en laat jullie bezoekers of gasten foto’s nemen én deze afdrukken. Naast de afdrukken die direct worden geprint, worden de foto’s ook naderhand nog digitaal toegestuurd. Ideaal in combinatie met een fotoboek als gastenboek! De foto’s en het scherm kunnen worden voorzien van een persoonlijk kader!
Inclusief: photobooth met printer op locatie, max 320 prints, transport, persoonlijke opmaak, foto’s digitaal toegestuurd.
Hoe werkt de goedkope photobooth?
Jouw bezoekers of gasten maken leuke foto’s met de fotobooth. Ze drukken op een knop op het scherm en de timer begint te lopen. FLITS! De foto is gemaakt! Hierna kan men kiezen om de foto te laten printen of enkel op te slaan voor de organisator of het bruidspaar. Je ook kunt kiezen om meerdere foto’s per keer te nemen en te laten printen per velletje.
Gratis transport in heel Nederland OF €175 korting!
Wanneer je de fotobooth bestelt zit hier automatisch het transport en de installatie bij inbegrepen. Onze chauffeur komt de fotobooth op een afgesproken tijdstip brengen en laat de fotobooth gebruiksklaar bij jullie achter! Ook halen we de photobooth de volgende dag weer op. Zelf ophalen in Nijmegen (Gelderland)? Dan krijg je €175 korting!
Extra opties bij deze zeer betaalbare photobooth
- Koffer vol props: In de verkleedkoffer vind je de gekste brillen, hoedjes, kettingen en andere diverse grappige verkleeditems. Extra FUN tijdens het maken van de foto’s! €35
- Achtergrond (backdrop): Keuze uit glitter of witte achtergrond €79
- Stijlpakket: Om je photobooth helemaal af te maken: denk aan fruitkistjes, handletter krijtbord op schildersezel, kleedje etc: €100
Dana –
Voor een Italiaans event heb ik een Flitskast ingehuurd. Werd super snel geregeld en functioneerde heel goed tijdens het feest. Ik had ook de video optie, wat echt een leuke toevoeging is voor elk event of bruiloft!
Andy –
Goede service en leuk idee op elk feest
Claudia Duinisveld –
Absoluut een aanwinst om het feestje compleet te maken! We hebben ”last minute” (ad hoc :-)) de fotobooth geboekt maar alles ging heel soepel! goede communicatie en leuke foto’s met een extra touch om een eigen logo erop te plaatsen! dus een aanrader~ groetjes
Marjanne –
Goede service en echt een hele leuke toevoeging op een feestje of bruiloft!
Saskia –
Flitskast mag niet ontbreken op je feest! Echt een gangmaker! Goede website, perfecte service. DOEN!
Albert Riksen –
super leuke ervaring, top gemonteerd en alleen maar enthousiaste gasten, die steeds gekker op de foto willen.
J.E. Stam –
Wij hebben de fotopaal gehuurd voor een bruiloft. Echt een toevoeging aan de avond! Jong en oud maakt mooie, gekke foto’s. Wij hadden rond half 11 ‘s avonds last van een storing, maar flitskast was telefonisch bereikbaar en heeft me door de stappen heen geloodst. Binnen een kwartier deed hij het weer.
Zeker voor herhaling vatbaar!
Gita Pihay –
echt een musthave voor ieder feestje !! de gasten hebben zich rot geamuseerd met de fotopaal… en wij hebben een album vol lachende en de meest gekke foto’s van iedereen die er bij was !! een leuker aandenken bestaat niet …
de service was top…. alles stond netjes klaar in de feestzaal klaar voor gebruik.. zalig !! een aanrader
Niek Vos –
Super service en fantastisch kader op maat gemaakt. Ik zou dit iedereen aanbevelen!
Peggy –
Super goede service! Echt een succes voor op ieder feest met gepersonaliseerde fotopapier en leuke en enthousiaste eigenaren.
Patricia Jong –
De fotobooth was hét succes van ons personeelsfeest. Dankzij de polaroids zullen we nog heeeel lang terug kunnen kijken op deze gezellige avond!
NM –
Het was geweldig! Wat een aanvulling op ons huwelijksfeest. Wijzelf en de gasten hebben er van genoten. Zowel tijdens de receptie als tijdens het feest, kon er onbeperkt geprint worden. Het resultaat is hilarisch en fantastisch. De services is enorm. Alles wordt uit handen genomen.
Een mega dikke aanrader. We zouden het zo weer doen. Thanx!!!
Daphne Dekker –
Fijne communicatie, we hadden zelf geen tijd om een achtergrond te maken, toen hebben ze het zelf super netjes gedaan, super toepasselijk, in onze kleuren van de bruiloft. Blij mee!
Rob Schrijver –
Op onze bruiloft was de fotobooth een doorslaand succes!
nicole van DS –
Ik raad de photobooth zeker aan! Wij hadden de photobooth op de bruiloft. Het is én voor je gasten én voor jezelf een leuk aandenken aan de dag, ook omdat je de foto-achtergrond in je eigen stijl, zoals bij ons in de stijl van de uitnodiging, kan ontwerpen. Na afloop krijg je alle foto’s ook op USB aangeleverd. Op de communicatie/prijs/levering etc. valt niets aan te merken, een aanrader!
Danielle de Jongh –
De fotobooth gebruikt op onze bruiloft, superleuke foto’s geworden. Bedankt voor de fijne communicatie en goede service!
Remco –
De Flitskast is echt een toevoeging voor elk feest! Zelf ingehuurd voor mijn 30e verjaardag en alle leuke foto’s, die er direct uitkomen, hangen nog steeds op de WC en de koelkastdeur. Hilariteit alom
Lindy Cobussen –
Snelle reactie, snelle service!
We hebben gebruik gemaakt van de DIY fotobooth.
Goed uitleg, makkelijk in gebruik en een erg leuke avond gehad.
Simon –
Voor onze Bruiloft in Kasteel Hoekelum hebben wij een foto-booth gehuurd. Alle gasten wilden foto’s maken en iedereen had veel plezier. Het is door de verhuurder heel goed georganiseerd vanaf de eerste outreach tot en met het plaatsen en ook weer wegbrengen. We ontvingen onze foto’s na 2 weken en het was zo leuk om alle leuke foto‘s te zien. Wij kunnen deze dan ook zeker aanbevelen aan iedereen die leuke en grappige foto’s wil maken van hun Bruiloft.
Stijn Hoogendoorn –
Helaas door een technische storing heeft de photobooth niet naar behoren gewerkt, erg vervelend natuurlijk maar niet volledige de fout van de verhuurder.
Desalniettemin hebben ze een zeer passende oplossing aangeboden en ondanks dat de photobooth niet heeft gewerkt naar verwachting toch mega tevreden met de service
Ditzy –
Toegevoegde waarde, echt heel leuk. Gasten vinden het super en maken er enthousiast gebruik van. Ook leuk met de extra attributen voor wat gekkere foto’s. Je ontvangt een link om de foto’s ook nog digitaal te ontvangen.
Ellen van Ooijen –
Wat een feest, wij hadden een fotobooth voor onze bruiloft in Cothen jong en oud en van wie je het niet verwacht zijn de grappigste foto’s gemaakt. Super leuk en een leuk aandenken van ons feest
Wendy de K. –
Wij hebben heel veel plezier beleefd aan de photobooth. Alles was top geregeld! Wat hebben wij genoten en doen dat nog steeds nu we alle foto’s digitaal hebben ontvangen. We bevelen deze photobooth dan ook van harte aan! en geven dan ook 5 sterren!
Celine D. –
Wij hebben voor onze bruiloft deze photozuil gehuurd. Succes nummer!
Prettige communicatie vooraf het event. Op de juiste tijd bezorgd en opgehaald. Aanrader!
Danny K. –
Wij hebben deze flitspaal gehuurd op 11 mei was onze trouwdag en hier heeft de flitspaal de gehele avond op ons feest gestaan. De flitspaal was echt een top aanvulling op ons feest. Iedereen heeft de hele avond door fotos gemaakt welke meteen werden af gedrukt en iets wat men vast kon houden en mee naar huis kon nemen.
Nina K. –
Deze verhuurder had wat wij wilden voor een goede prijs en doet ook brengen, opzetten en weghalen. Uiteindelijk nog een upgrade gekozen. Tot nu toe is de communicatie snel en prettig en is het online allemaal goed te regelen. Tot zover tevreden. Ik zou zeggen 5 sterren maar we gaan ‘m pas in juli gebruiken dus dan kunnen we een echte review geven.
Arjan –
Netjes op tijd de fotobooth geleverd, helaas zat er een storing in waardoor hij 4 dezelfde foto’s maakt en het scherm vaak vastliep. Bij latere correspondentie te horen gekregen dat we bij het maken van de reservering een storingsnummer hadden gekregen. Helaas is vaak het geval dat je de fotobooth net als bij ons bijna een half jaar van te voren reserveert, waardoor je deze informatie vergeet. De mail die ze een week van te voren sturen daar staat deze informatie niet meer in, dus handig als je gebruik maakt van deze organisatie hier rekening mee houdt.