De vintage photobooth uit Amsterdam huren
Ben je op zoek naar een photobooth met een retro/vintage uitstraling? Dan ben je met deze photobooth aan het goede adres. Bij ons vind je een fotozuil die op ieder evenement een welkome toevoeging is. Of het nou gaat om een meerdaags congres of een bruiloft op een prachtig kasteeltje. Onze fotozuilen zijn voorzien van de modernste apparatuur. Dit in combinatie met een stijlvol voorkomen zorgen ervoor dat onze photobooths perfect zijn voor bijvoorbeeld een ‘’Roaring twenties’’ of ‘’Great Gatsby’’ themafeest.
Waar veel andere aanbieders zich beperken tot een fotozuil die lijkt op een bestelpaal van de plaatselijke fastfoodketen draagt onze fotozuil bij aan de esthetische beleving van uw evenement. Of u nu gaat trouwen, een verjaardag viert of een corporate event organiseert. Onze photobooth zal te allen tijde de meest stijlvolle optie zijn. Daarnaast heb je bij ons ook een ruime keuze aan opties. Maak je photobooth ervaring compleet met bijvoorbeeld een hoge kwaliteit shimmerwall of flowerwall.
Niet iedere locatie leent zich even goed om als achtergrond te dienen. Spiegelende oppervlaktes (ramen of deuren met glas erin) kunnen snel afleiden. Maak uw photoboothervaring compleet met een achterwand. Wij bieden verschillende opties aan voor ieder budget. Van eenvoudig tot op maat gemaakte 3d constructies.
Kosten van de vintage photobooth: €350
- 4 uur onbeperkt photoboothplezier
- Brengen en ophalen
- Installatie (we gaan pas weg als alles werkt)
- Gepersonaliseerd fotokader/fotostripje
- Gepersonaliseerd beginscherm
- Foto’s, stripjes en GIFjes direct ontvangen middels Qr-code
- Alle foto’s binnen 48u in een online galerij
- Onbeperkt printen van fotostrips
- Binnen een straal van 50km van Amsterdam komen wij de retro photobooth gratis leveren en installeren
Hoe je de vintage photobooth reserveert
- U vult het contactformulier in. U vult het contactformulier in met de eventuele vragen en/of de wensen die u heeft. Uiteraard vermeld u hierin ook welke dag u graag een photobooth wilt huren en waar uw evenement plaatsvindt.
- U ontvangt een offerte. Wij nemen binnen 24 uur contact met u op om uw wensen door te nemen en maken op basis hiervan een offerte. Deze ontvangt u dezelfde dag nog.
- Op de dag zelf. Als uw evenement begint, wilt u natuurlijk dat de photobooth klaarstaat en daar zullen wij voor zorgen. U wijst de plek aan en zorgt voor een stroompunt binnen 5 meter van waar de Vintage Photobooth moet komen te staan. Verder regelen wij alles zodat u zorgeloos kan genieten van het event! Al tijdens het maken van de foto’s met de photobooth kunt u ze digitaal ontvangen middels het scannen van een QR-code.
- Na afloop: Na afloop van het evenement komen wij de Vintage Photobooth op een afgesproken tijd weer afbouwen en ophalen. U ontvangt uiterlijk binnen 24 uur na het evenement een volledig album met alle foto’s die de Vintage Photobooth gemaakt heeft. Deze zullen wij aanleveren middels een gebruiksvriendelijke galerij zodat u zelf kunt kiezen welke foto’s u bijvoorbeeld wel of niet wilt delen met uw gasten. We zouden het enorm waarderen als u na het event een review voor ons achterlaat.
Extra opties bijboeken
- Onze retro photobooth is te huur zowel mét als zonder begeleiding van een host/hostess.
- Shimmerwall met of zonder neon verlichting
- Achterwand met bedrijfslogo
- Entree pakket: Een loper (kleur naar keuze) en afzetpaaltjes kunnen net dat beetje extra toevoegen aan de ervaring. Neem contact met ons op voor de verschillende mogelijkheden.
- Props: Kent uw evenement een thema? Dan kunnen verschillende props een welkome aanvulling zijn. Van ”Great Batsby” en ”Strand” props tot aan gebrande props voor bedrijven. Alles is mogelijk. Wij denken graag met u mee.
Veelgestelde vragen over de vintage photobooth uit Amsterdam
Binnen welk gebied verhuren jullie photobooths?
We leveren in heel Nederland. Is het voor ons meer dan 25 kilometer rijden? Dan vragen we een kilometervergoeding van 0,75 cent per kilometer.
Kan ik zelf een lay-out kiezen voor op de foto’s?
Zeker! Uw inbreng is voor ons erg belangrijk. Wij maken een uniek fotokader voor elk event en zullen deze van tevoren toesturen, zodat u dit alvast kan bekijken.
Verhuren jullie ook voor meerdere dagen?
Alles is bespreekbaar. Mocht u overwegen om een photobooth te huren voor meerdere dagen, dan zullen we met u overleggen hoe we dit gaan invullen. Daar komen we vast samen uit.
Mogen we de props houden?
Nee. Wij nemen alle props weer mee om zo nog meer mensen blij te maken met leuke snorren, brillen en hoedjes. Natuurlijk geldt ook hier: alles is vooraf bespreekbaar.
Chris Rog –
Super blij met de vintage photobooth op ons event, hij stond prachtig op de locatie en werkt heel gemakkelijk!
Nastie Schoenmakers –
Ongelooflijk om toe te voegen aan elk evenement. We hebben in oktober het 2-jarig jubileumfeest van onze community georganiseerd in Amsterdam en de photobooth was een geweldige editie van het evenement. Iedereen vond het geweldig!
Sander Daams –
Deze photobooth heeft het meeste bijgedragen aan ons huwelijksgeluk! Onze gasten genoten de hele avond van (het gemak van) samen foto’s maken. En we hebben daarna genoten van alle fotoresultaten!
Het team was ook zeer behulpzaam bij het opzetten en ondersteunen gedurende het hele feest.
Wij raden deze verhuurder dan ook van harte aan!
aurelie mingels –
Super mooie photobooth en foto’s en gezellige host! Echt een aanvulling voor je feestje!
Cee-Jay van Oosten –
Ik huur de vintage photobooth regelmatig in voor events. Altijd een super succes, en een mooie herinnering voor de gast aan het event. Zeker een aanrader!
Birgit Dorjee –
Super leuk en toffe mooie Photobooth!
Zeker het aanraden waard!
Goede kwaliteit en custom made frames!
Kristen Bos –
Superfijne communicatie en heel blij met het resultaat! De photobooth was echt een eyecatcher en heel gebruiksvriendelijk. Absoluut een aanrader!
Tess Klarenbeek –
Een photobooth die op geen enkel event mag missen! Wij zetten deze bij ieder event in en zorgt altijd voor veel plezier. Een superleuk aandenken wat bij al onze collega’s op het bureau blijft staan, geheel gepersonaliseerd in onze huisstijl.
Janina Bleekemolen –
Geweldige samenwerking met Jeunique voor zowel event fotografie als de vintage photobooth! Alle concepten zijn mogelijk en de fotostrip is te branden in elke uitvoering! Super leuk!!
Anoniempje –
Wat een top ervaring en een echte eye- catcher is deze photobooth! De mensen konden voorafgaand aan de film samen (óf alleen) op de foto en hadden op deze manier meteen (mét logo van het event) een aandenken aan deze gezellige avond.
Dit maakte de kleinschalige bioscoop ervaring nog beter en exclusiever! Dankjewel wel de fijne service.
Annemiek S. –
Mooie vintage photobooth met heel mooie scherpe foto’s. De gasten konden 2 of 4 strookjes foto’s per keer afdrukken zodat er voor iedereen genoeg foto’s waren om mee naar huis te nemen. Ook leuk dat je met een QR-code de foto’s en een gifje van de foto’s kon downloaden. De gouden achtergrond maakte het helemaal af.
Het werd allemaal keurig voor ons neergezet en weer opgeruimd en achteraf nog alle foto’s digitaal opgestuurd gekregen. Heel blij mee!
Jaimy Stregels –
Namens Koninklijk Theater Carré onlangs de houten Photobooth gehuurd voor een personeelsfeest op externe locatie. We waren erg tevreden over de service. Jeunique was vriendelijk en behulpzaam: van te voren met ontwerp van de polaroid en op de avond bereid extra ondersteuning te bieden wanneer dat nodig was, zoals het tijdig aanvullen van het fotopapier.
De polaroids waren van hoge kwaliteit en het was eenvoudig om ze direct te printen of naar de mailbox van collega’s te sturen. De gehele ervaring was professioneel en zorgde voor veel plezier en mooie herinneringen. We kunnen deze service zeker aanbevelen en zullen in de toekomst weer gebruikmaken van deze mooie vintage photobooth!