De photobooth voor elke beurs of bruiloft!
De fotopaal is dankzij de tijdloze uitstraling geschikt voor bijna elk feest of evenement! Deze fotopaal heeft een ingebouwde flitser. Daardoor zijn de foto’s altijd perfect belicht, of je de fotopaal nu op een lichte of donkere locatie neerzet. En omdat je geen aparte studiolichten nodig hebt, is de fotopaal ook nog eens heel compact.
Laat je gasten of bezoekers poseren met hun geliefde, met vrienden en vriendinnen, of met collega’s. Deze fotopaal is perfect voor bruiloften, jubileumfeesten, personeelsfeesten en open dagen. De foto’s worden direct in tweevoud geprint, ze kunnen dus bijvoorbeeld één foto in het gastenboek plakken en één foto mee naar huis nemen. Zo hebben je gasten of bezoekers een leuke herinnering aan de dag!
Bruiloft photobooth pakketten
Wat is nou een mooiere manier om de mooiste dag van jullie leven vast te leggen dan met foto’s, huur een photobooth! Kies uit een van onze vele templates met jullie namen en met natuurlijk jullie trouwdatum erop. Wil je iets uitgebreider, kijk dan naar ons pakket populair! Willen jullie echt van alle luxe zijn voorzien, bekijk dan eens ons VIP pakket. Tijdens de photoboothhuur kunnen jij en je gasten onbeperkt foto’s maken en printen zodat ook al jullie gasten met een blijvende herinnering naar huis gaan. De uitgeprinte foto’s zijn ook een leuke toevoeging aan jullie gastenboek. Ook kunnen jullie de foto’s via de mail met elkaar delen en zijn in het klantenportaal alle foto’s beschikbaar. Aan het begin van jullie dag installeren wij de photobooth zodat jullie nergens naar hoeven om te kijken en dus 100% kunnen genieten van jullie dag. Bij dit pakket gaan wij uit van 4 uur. Niet genoeg? Gelukkig kunnen jullie altijd een uur bijboeken.
1. Basis bruiloft photobooth pakket: €445
In het basis fotopaal-pakket zitten alle standaard elementen die je nodig hebt bij een fotopaal, namelijk;
- 4 uur photoboothhuur
- Onbeperkt foto’s maken en printen
- Standaard fotokader met gepersonaliseerde tekst (bijv. namen en trouwdatum)
- Foto’s direct via e-mail naar gasten
- Online gallerij met alle foto’s
- Bruidsprops
- Transport in heel Nederland eerste 50 km gratis, installatie en uitleg
- 24/7 helpdesk
- Eigen 4g verbinding
2. Populair bruiloft photobooth pakket: €599
Maak jezelf extra populair bij je gasten met ons photobooth bruiloft-pakket populair. Dit pakket is van alle gemakken voorzien om jullie bruidsfoto’s een leuke en persoonlijke touch te geven. Denk hierbij aan leuke fotoprops en een zelf ontworpen foto kader. Tijdens jullie photobooth ervaring kunnen jullie en jullie gasten onbeperkt foto’s maken en uitprinten om deze vervolgens toe te voegen aan jullie gastenboek, zo kunnen jullie op ieder moment terugkijken naar jullie meest bijzondere dag. Ook kunnen jullie gasten de foto’s zelf mee naar huis nemen zodat ook zij een aandenken hebben. Mochten 4 uur niet genoeg zijn om alle leuke momenten op de foto te zetten kunnen jullie altijd een uur bij huren. Ons bruiloft-pakket populair bestaat uit:
- 4 uur photoboothhuur
- Onbeperkt foto’s maken en printen
- Extra: Gastenboek gepersonaliseerd
- Extra: Gif’jes
- Extra: Standaard achtergrond
- Extra: Uniek/custommade foto kader
- Extra: Uniek home screen en bedankt screen standaard
- Foto’s direct via e-mail naar gasten
- Online gallerij met alle foto’s
- Bruidsprops
- Transport in heel Nederland eerste 50 km gratis, installatie en uitleg
- 24/7 helpdesk
- Eigen 4g verbinding
3. VIP bruiloft photobooth pakket: €795
Willen jullie een photobooth huren met alles er op en er aan dan is het photobooth bruiloft pakket- VIP het pakket voor jullie. Foto’s zeggen meer dan 1000 woorden en wie wil er nou geen prachtige foto’s op zijn bruiloft. Op deze manier kunnen jullie zelfs na die bijzondere dag alles nog een keertje herbeleven. Mochten 6 uur photoboothhuur niet genoeg zijn kunnen jullie met gemak een uur bij huren. Maak er echt iets persoonlijks van met onze customization en creëer je persoonlijke achtergronddoek en foto kader en maak je foto’s nog unieker door gebruik te maken van de leuk bruidsprops. De foto’s kunnen direct via de e-mail worden gedeeld met jullie gasten en uiteraard krijgen jullie achteraf nog een usb-stick met de foto’s nagezonden. Voor een echt sterren-moment plaatsen we een rode loper en paaltjes. Ons bruiloft pakket-VIP bestaat uit:
- Extra: 6 uur photoboothhuur
- Extra: Gastenboek gepersonaliseerd
- Onbeperkt foto’s maken en printen
- Gif’jes
- Extra: Rode loper + paaltjes
- Extra: Luxe achtergrond
- Uniek/custommade foto kader
- Extra: Customization schermen en mee gezonden e-mail
- Foto’s direct via e-mail naar gasten
- Online gallerij met alle foto’s
- Fotobooth props: hoeden, brillen enz.
- Transport in heel Nederland , installatie en uitleg;
- 24/7 helpdesk.
- Eigen 4g verbinding
Zakelijke photobooth pakketten
De Photobooth is dankzij de tijdloze uitstraling geschikt voor bijna elk feest of evenement! Deze photobooth heeft een ingebouwde flitser. Daardoor zijn de foto’s altijd perfect belicht, of je de photobooth nu op een lichte of donkere locatie neerzet. En omdat je geen aparte studiolichten nodig hebt, is de photobooth ook nog eens heel compact.
Laat je gasten of bezoekers poseren met hun geliefde, met vrienden en vriendinnen, of met collega’s. Deze photobooth is perfect voor bruiloften, jubileumfeesten, personeelsfeesten en open dagen. De foto’s worden direct in tweevoud geprint, ze kunnen dus bijvoorbeeld één foto in het gastenboek plakken en één foto mee naar huis nemen. Zo hebben je gasten of bezoekers een leuke herinnering aan de dag!
1. Basis zakelijke photobooth pakket: €445
Basic, saai? niet met onze photobooth! Creëer een mooie en blijvende herinnering voor jou en voor je gasten met onze photobooth-pakket basic. Eigenlijk beschikt dit pakket al over alles wat je nodig hebt om je verjaardag, bruiloft of misschien wel het buurtfeest dat extraatje te geven. Tijdens je 4 uur photobooth huur kunnen jij en je gasten onbeperkt foto’s maken en printen. Wij bieden verschillende standaard fotokaders aan en een 24/7 helpdesk. Natuurlijk installeren wij de photobooth zodat jij nergens naar hoeft om te kijken en later met alle plezier kan terugkijken naar de online foto galerij. Photobooth-pakket basic bestaat uit:
- 4 uur photoboothhuur
- Onbeperkt foto’s maken en printen
- Standaard fotokader met gepersonaliseerde tekst
- Foto’s direct via e-mail naar gasten
- Online gallerij met alle foto’s
- Fotobooth props: hoeden, brillen enz
- Transport in heel Nederland eerste 50 km gratis, installatie en uitleg
- 24/7 helpdesk
- Eigen 4g verbinding
2. Populair zakelijke photobooth pakket: €585
In photobooth-pakket Populair zitten alle must-have elementen om jouw photobooth tot een groot succes te maken. Het is dan ook niet voor niets dat dit pakket het meest populair is. Bij photobooth populair bieden wij de mogelijkheid om een uniek fotokader te ontwerpen om je foto’s te voorzien van een nog persoonlijkere touch. Tijdens de 4 uur photobooth huur kunnen jij en je gasten onbeperkt foto’s maken en printen en deze gelijk naar je eigen e-mail versturen. Uiteraard krijgen jullie achteraf de online fotogalerij opgestuurd. Om de foto’s nog persoonlijker te maken krijgen jullie leuke props meegeleverd zoals hoedjes, pruiken en brillen.
- 4 uur photoboothhuur
- Onbeperkt foto’s maken en printen
- Extra: Standaard achtergrond
- Extra: Uniek fotokader
- Foto’s direct via e-mail naar gasten
- Online gallerij met alle foto’s
- Fotobooth props: hoeden, brillen enz.
- Transport in heel Nederland eerste 50 km gratis, installatie en uitleg
- 24/7 helpdesk
- Eigen 4g verbinding
3. VIP zakelijke photobooth pakket: €675
Om je photobooth ervaring van alle luxe gemakken te voorzien bieden wij photobooth-pakket VIP aan. In photobooth-pakket VIP zitten alle luxe opties; van luxe achtergrond tot uniek fotokader en van leuke props tot klantenportaal. Tijdens de 6 uur photoboothhuur kunnen jij en je gasten onbeperkt foto’s en gif’jes maken om de dag vast te leggen. En om het nog een extra luxe touch te geven leveren we bij de photobooth een rode loper en paaltjes zodat je gasten als echte sterren op de foto kunnen. Photobooth-pakket VIP bestaat uit:
- 6 uur photoboothhuur
- Onbeperkt foto’s maken en printen
- Gif’jes
- Rode loper + paaltjes
- Luxe achtergrond
- Uniek fotokader
- Foto’s direct via e-mail naar gasten
- Online gallerij met alle foto’s
- props: hoeden, brillen enz
- Transport in heel Nederland eerste 50 km gratis, installatie en uitleg
- 24/7 helpdesk
- Eigen 4g verbinding
Extra opties photobooth bijboeken
De fotopaal wordt geleverd met standaardattributen en -props. Je kunt de fotopaal uitbreiden met allerlei extra opties, zoals props en achtergronden in een bepaald thema. Heb je specifieke wensen? Neem dan contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
- Customised fotopaal: Een fotopaal in je eigen stijl
- Speciale achtergrond
- Premium props
- Enthousiaste host
- TV op statief
- Fotopaal als marketingtool: Enquête en dataverzameling
- Website upload
- Slideshows
- Facebook Album upload
Hieronder vind je meer info over al deze verschillende opties.
1. Customised photobooth: een fotobooth in je eigen stijl
Wil jij een fotopaal die perfect past bij jouw feest of evenement? Of ben je een zakelijke klant en wil je een photobooth die zowel qua uiterlijk als qua mogelijkheden past bij jouw merk of bedrijf? Kies dan voor de customized photobooth!
Hoe zorgen wij ervoor dat de fotopaal perfect past bij jouw feest of evenement?
- Wij passen de buitenkant van de photobooth aan jouw wensen aan. Wij kunnen de fotopaal bijvoorbeeld in een van de kleuren van jouw bruiloftsfeest leveren!
- Ben je een zakelijke klant? Wij kunnen het uiterlijk van de fotopaal aanpassen naar de kleuren van jouw bedrijfslogo, of zelfs helemaal naar wens bestikkeren!
- Ook de schermen van de photobooth kunnen we aanpassen naar de look en feel van jouw feest, merk of bedrijf!
- Ook de kaders die we om de foto printen en de digitale stickers kunnen we aanpassen!
- Wil je daarnaast bijpassende props, speciaal gemaakt voor jouw feest of evenement? Kies dan voor premium props.
2. Speciale achtergrond
Wil jij dat alle foto’s die uit de photobooth rollen passen bij de stijl van jouw feest of evenement? Kies dan voor een achtergrond in bijpassende stijl! Wat dacht je bijvoorbeeld van een roze achtergrond voor babyshowerfoto’s of een gouden achtergrond voor een chic kerstfeest? Ook erg feestelijk: de confetti-achtergrond!
Waarom kiezen voor een achtergrond? De foto’s worden nóg mooier met een strakke achtergrond! Bovendien geeft een achtergrond subtiel wat kleur aan je foto’s. Uit welke achtergronden kun je kiezen? Wij bieden de volgende achtergronden aan:
- Confetti
- Wit
- Zwart
- Mint
- Roze
- Bokeh
- Goud
- Zilver
3. Premium props
Bij al onze photobooths krijg je standaardattributen en -props om leuke foto’s mee te maken. Wil je props in een bepaald thema? Kies dan voor onze premium fotopaal props. Wij zorgen er dan voor dat de props perfect passen bij het thema van jouw bruiloft, jubileumfeest, bedrijfsfeest of evenement.
Voor zakelijke klanten kunnen we props leveren die geïnspireerd zijn op jouw bedrijfslogo en/of passen bij jouw merk of bedrijf!
4. Enthousiaste host
Als je een fotopaal huurt, brengen en installeren we de photobooth op locatie. Wil je graag dat er de hele dag iemand bij is om je gasten te begeleiden bij het gebruik van de photobooth? Kies dan voor de extra optie van een fotopaal host! Een professionele en enthousiaste medewerker helpt je gasten dan de hele dag bij het gebruik van de fotopaal . Hij of zij weet precies welke opties er allemaal zijn en hoe je de leukste foto’s krijgt!
Professionele en enthousiaste photobooth host
Al onze medewerkers zijn professioneel: ze weten precies hoe de fotopaal werkt, hoe je de verschillende opties gebruikt (foto’s printen, foto’s digitaal versturen, gifjes maken etc.) en lossen eventuele problemen direct op. Daarnaast zijn al onze photobooth hosts vrolijke en enthousiaste mensen die jouw publiek graag met de photobooth vermaken. Onze hosts krijgen zelfs de mensen die niet op de foto willen zover het tóch een keertje te proberen.
Onze fotobooth host vermaakt jouw kinderen
Komen er veel kinderen op jouw feest of evenement? Dan is het inhuren van een fotopaal host zeker een goed idee! Kinderen vinden het maken van gekke foto’s erg leuk en onze hosts kunnen de kinderen hier goed bij begeleiden.
Zakelijke opties
Koos je voor de enquête-optie en wil je de photobooth gebruiken om data te verzamelen over jouw bezoekers? Ook dan is het inhuren van een photobooth host een goed idee. Hij of zij weet precies hoe de enquête-optie werkt én stimuleert jouw bezoekers om deze in te vullen na het maken van de foto’s.
5. TV op statief
Wil je dat jouw gasten alle gemaakte foto’s live kunnen zien? Kies dan voor de extra optie ‘TV op statief’. Wij leveren dan naast de fotopaal ook een grote tv op statief, waarop alle in de photobooth gemaakte foto’s live te zien zijn. Zo kan iedereen live meegenieten van de grappige foto’s die je maakt! Dit zorgt zeker weten voor extra veel hilariteit.
Je kunt de foto’s ook via een beamer laten projecteren op de muur door te kiezen voor de optie ‘slideshow’.
6. Enquête en dataverzameling
Ben je een zakelijke klant en wil je de photobooth inzetten als marketingtool? Dat kan door de optie voor een enquête toe te voegen. Na het maken van de foto moeten gasten eerst kort een paar vragen beantwoorden, waarna ze hun e-mailadres invullen en ze de foto’s opgestuurd krijgen. Je kunt er ook voor kiezen om enkel om een e-mailadres te vragen.
Wil je meer inschrijvers voor je nieuwsbrief? Grijp deze kans dan direct aan door je gasten te vragen zich in te schrijven voor jouw nieuwsbrief!
Ons systeem verzamelt e-mailadressen en NAW-gegevens en is zo ingericht dat het opvragen en verzamelen van de gegevens volledig volgens de regels van de AVG gebeurt.
7. Website upload
Wil je dat jouw gasten hun foto’s direct online kunnen bekijken en op hun eigen telefoon kunnen opslaan? Kies dan voor de optie ‘Website upload’. Alle foto’s die je in de photobooth maakt, upload je dan gelijk naar jouw eigen website.
Wil je dat niet iedereen deze foto’s zomaar kan zien? Geen probleem! We kunnen de website afsluiten met een inlogcode, die we alleen geven aan de mensen die op het evenement aanwezig waren.
Je kunt je foto’s ook automatisch laten uploaden op Facebook. Wil je dat liever? Kies dan voor de optie ‘Facebook Album Upload’ of laat je gasten zelf bepalen welke foto’s ze online zetten met de ‘Social media iPad’.
8. Slideshow
Kies je voor een photobooth met slideshow-optie, dan kun je de foto’s die je maakt direct projecteren via een beamer. De foto’s zijn één voor één zichtbaar op het scherm. Dit trekt nog meer aandacht voor de fotopaal, waardoor iedereen zelf ook een foto wil gaan maken.
Geen mooie witte muur beschikbaar om je foto’s op te projecteren? Toon de foto’s dan op een bijgeleverde tv op statief.
Ben je een zakelijke klant? Denk er dan over om de slideshow-optie uit te bereiden met de advertentiemogelijkheid. Foto’s en advertenties wisselen elkaar dan af.
9. Facebook album upload
Wil je alle foto’s die je tijdens jouw feest of evenement met de fotopaal maakt gelijk uploaden naar je Facebookpagina? Kies dan voor de extra optie ‘Facebook Album Upload’! Alle foto’s komen netjes in een Facebookalbum terecht, dat je zelf een naam kunt geven. Je gasten vinden zo makkelijk alle foto’s van het evenement terug.
Ben je een zakelijke klant? Dan kun je deze optie ook goed inzetten om meer vind-ik-leuks en volgers te krijgen voor de Facebookpagina van jouw bedrijf! Als bezoekers de foto’s liken, delen en taggen, bereik je zelfs mensen die níet aanwezig waren op jouw evenement!
Je kunt er ook voor kiezen om de foto’s te laten uploaden naar je Twitteraccount.
Wil je liever dat je gasten zélf kunnen bepalen of de foto’s wel of niet online komen? Kies dan voor de optie ‘Social media iPad’. Je gasten kunnen dan zelf hun gemaakte foto’s bewerken en uploaden naar hun eigen socialmediapagina’s (Facebook, Twitter en Pinterest).
Wil je je foto’s liever uploaden naar een website? Kies dan voor de optie ‘Website upload’.
Onze werkwijze bij photobooth verhuur
Interesse in het huren van een fotopaal? Wij gaan als volgt ter werk:
1. Plaats een aanvraag voor een photobooth via deze link.
2. Wij nemen contact met jou op. Samen bespreken we jouw wensen:
- Welke fotopaal heeft jouw voorkeur?
- Welke kaders wil je gebruiken?
- Wil je gebruikmaken van standaard props of premium props?
- Wil je gebruikmaken van extra opties, zoals achtergronden, een windmachine of de social media Ipad?
- Wil je gebruikmaken van standaard formaat printjes, of heb je liever grotere foto’s?
- Heb je behoefte aan een host die het gebruik van de photobooth begeleidt?
Ben je een zakelijke klant, dan bespreken we daarnaast zaken als:
- Wil je het uiterlijk van de fotopaal aanpassen aan jouw bedrijf of merk?
- Wil je de photobooth ook gebruiken voor dataverzameling?
- Wil je gebruikmaken van de optie om een korte enquête af te nemen?
- Wil je gebruikmaken van de optie om een loterij toe te voegen?
3. Als duidelijk is wat jouw wensen zijn, stellen wij een offerte op. Bij goedkeuring van de offerte betaal je 40% van de totaalprijs. De overige 60% betaal je uiterlijk 2 weken voor het evenement.
4. Wij brengen de fotopaal en installeren de photobooth op locatie. Heb je gekozen voor een host, dan blijft een van onze werknemers tijdens het evenement op locatie om het gebruik van de photobooth te begeleiden.
5. Na het evenement halen we de fotopaal weer op. We sturen alle gemaakte foto’s digitaal naar onze contactpersoon.
6. We hopen dat je tevreden was over de fotopaal en onze service en vragen jou om een recensie achter te laten.