Handige informatie over het fotohokje uit Utrecht huren
- Dit is een “vanaf prijs“. De prijs is afhankelijk van o.a. datum, locatie, tijdstip en je overige wensen. Voor de specifieke prijs voor jouw evenement, neem contact op met de verhuurder via het bovenstaande contactformulier.
- De photobooth is stevig en “hufterproof”.
- Je gasten zien zichzelf binnen in de booth op een scherm.
- Direct de foto’s e-mailen vanaf het photobooth scherm!
- Je gasten kunnen buiten op een scherm meegenieten van live tv van de lol binnen.
- Je krijgt bij het huren van onze fotohokjes een kist met zo’n 10/15 eigenzinnige attributen ofwel photobooth props van pruik tot Bert (en natuurlijk Ernie) tot rare hoed.
- De foto’s krijg je achteraf digitaal in je eigen online fotogalerij op onze website. Met unieke pincode die je kan delen met je gasten. Daarbij kan je de foto’s zonder tijds- of datalimiet downloaden.
- We rekenen een kilometervergoeding, maar niet voor de volledige afstand. We rijden 2 keer retour vanaf Nieuwegein voor het bezorgen van je photobooth en het ophalen. De 1e is er voor ons, de 2e is voor jullie en daarvoor rekenen we €0,70 cent p/km.
Praktische zaken over het fotohokje
- De verhuurder is er als uitgangspunt minimaal een uur voordat het evenement begint. Anders is vaak mogelijk in overleg, mits het geen logistieke en/of kostbare hobbels oplevert.
- Behalve de ruimte voor de fotobooth gebruiken we één stroompuntje dat liever niet verder weg dan 5 meter is.
- 24/7 technische ondersteuning
- De booth bestaat uit delen en wordt dus op locatie opgebouwd en afgebouwd: hij past dus overal!
- Opgebouwd is hij 2,30 hoog, hij is 1,00 diep en 2,50 breed (denk aan de ruimte van een kleine 3-zitsbank)
Opties bij de houten fotohokjes uit Utrecht
Extra uren: prijs op aanvraag
Is 4 uur niet lang genoeg? Huur het fotohokje uit Utrecht langer of zelfs meerdaags voor een aantrekkelijk tarief! Doe een aanvraag voor een offerte op maat.
Branding van het fotohokje: vanaf €165
- Bovenste rand: vanaf €165
- Hele fotohokje in je eigen (zakelijke) jasje: €365
Wilma Roskam –
Wij hebben een avond lang met z’n allen genoten van het fotohokje. Het zag er mooi uit en de bediening was simpel. De service van de verhuurder is geweldig!
Hanna Lankhorst –
Voor ons bedrijfsfeestje waren we opzoek naar een fotobooth. Communicatie met de verhuurder verliep soepel, dus uiteindelijk voor deze partij gekozen. De designafdeling heeft een mooie fotostrip met logo en kleuren van ons bedrijf gemaakt. Op de avond zelf was de fotozuil zo in elkaar gezet en hebben we heel veel plezier gehad. Bedankt jongens!
Robbert Bouhuijzen –
We hadden een photobooth op onze bruiloft; ronduit geweldig! De lol die jouw gasten (en jijzelf) beleven aan de foto’s die ze maken. Geeft een extra dimensie aan (tijdens, na) je feest!
Daarnaast goede communicatie, de jongens zijn bereid mee te denken, en van de opbouw van de photobooth hebben wij niets meegekregen.
Maaike van der Wel –
De fotozuil was een fantastische aanvulling op onze bruiloft. De gasten (en wij) hebben ervan genoten! De communicatie met de verhuurder vooraf is persoonlijk, efficiënt en prettig. Op de dag zelf zetten ze de fotozuil neer en ze ruimen hem ook weer op, wij hebben het zelf niet eens gemerkt. De gepersonaliseerde fotostrip is heel mooi geworden. En achteraf krijg je alle foto’s om nog een keer rustig te bekijken. Kortom, hele fijne leverancier, aanrader voor alle bruidsparen/ceremoniemeesters!
Nienke van Kassel –
Top service! Iedereen dacht superfijn mee. Echt een aanrader!
Maud –
Op ons trouwfeest een super gave photobooth mogen gebruiken. Heel leuk dat de foto’s achteraf ook konden worden doorgemaild. Kwaliteit en gebruikersgemak waren top!
Femia van stiphout –
Super makkelijke fotophotobooth, goede prijs-kwaliteit verhouding en leuke attributen. Er was wat miscommunicatie over de ophaaltijd, maar ook dat is weer goedgekomen.
Vincent Kierkels –
Naast de geweldige service was de camera zelf erg indrukwekkend. Maakt niet uit hoe dichtbij je bij de flits komt, het ziet er altijd goed uit.
Elke fotostrip komt er 2x uit voor bewaren en meenemen, kunnen ter plekken gemaild worden in hoge resolutie en komen achteraf nog in een google drive.
Aanrader voor ieder feest.
Yvette van A. –
Vijf sterren voor de dit fotohokje
Soepel met het maken van afspraken. Denken goed mee. Prima service en begeleiding op afstand tijdens het evenement. De gasten waren laaiend enthousiast. De best bestede euro’s aan onze bruiloft!
Marieke en Elian –
Het was allemaal erg goed geregeld en de service persoonlijk! Prettige communicatie en er werd goed en flexibel met ons meegedacht, om op die manier onze dag goed te laten verlopen. Wij en onze gasten hebben van de booth genoten, zeker ook omdat tie precies paste in de sfeer van de ruimte en de foto’s kwalitatief goed zijn! Dank mannen!
Ivana Sneujink –
De Photobooth was een grote hit op onze bruiloft! De kwaliteit van de fotos is zeer goed en we hebben er veel plezier van gehad. Heel erg bedankt!
Marcel van Rooijen –
Relaxte club die gewoon levert. Voor een jubileum een photobooth gehuurd. Die werd netjes op locatie opgebouwd en de volgende dag weer opgehaald. Top!
Brigitte van Setten-Reijnst –
Hele prettige communicatie. Reageren snel. Zijn vlotte jongens hoor! Ze denken met je mee en zijn erg behulpzaam.
Wij huurden de staande Photobooth, die kan je zelfstandig ophalen, dus op een tijd dat het jou goed uitkomt.
En als vrouw met twee linkerhanden, was hij zelfs voor mij easypeasy in elkaar te zetten!
Follow-up heb ik ook niets over te klagen.
Cynthia Van Oostveen –
Top bedrijf voor een leuke en betaalbare Photobooth.
Reserveren, mailwisseling, kwaliteit foto’s, designmogelijkheden, klantenservice, ophalen, retour brengen en betalen zijn allemaal zeer goed geregeld, wat een top bijdrage aan ons feest gaf, bedankt en voor herhaling vatbaar.