Dé moderne, luxe en elegante open air photobooth van Nederland!
Onze booth staat garant voor plezier en vele hilarische momenten voor je gasten op jouw bruiloft, feest of event. Je geeft je gasten de mogelijkheid om zichzelf te uiten en blijvende herinneringen te maken met onze luxe props, glamorous achtergronden en heel veel meer! De photobooth is geschikt voor een intiem momentje met z’n tweeën, maar kan ook grote groepen hebben.
De props, achtergrond, templates, maar ook heel veel aan de photobooth zelf is te customizen naar elke gewenste kleur en/of thema!
‘The moment might not last forever, but the loving memories of the time you had will!’
Wat kan je verwachten van deze photobooth uit Zaandam?
- Beste kwaliteit foto’s: De professionele Canon DSLR camera en de speciale studioverlichting zorgen voor heldere en goed verlichte foto’s.
- Ongelimiteerd foto’s printen: Bijna alle pakketten hebben de mogelijkheid om ongelimiteerd foto’s te printen. Daarmee bedoelen we dat als er 10 gasten op de foto staan, daadwerkelijk iedereen een printje ontvangt. Zo simpel is dat!
- Moderne props: We hebben genoeg keuze aan props en veel is handgemaakt door onze speciale prop-makers. Het is ook mogelijk customized props te ontwerpen.
- Click & Share: De gasten kunnen gemakkelijk en snel foto’s delen via e-mail of social media. Hiervoor is een goed werkende WiFi verbinding op locatie vereist. Het is zelfs mogelijk om vooraf customized teksten en/of hashtags in te stellen.
- De allermooiste en luxe achtergronden: Kies een achtergrond uit onze collectie of laat een achtergrond ontwerpen. We zijn onze collectie continu aan het uitbreiden. Dus ben je op zoek naar iets speciaals? Dan kunnen we dit misschien speciaals voor jou aanschaffen.
Photobooth pakketten voor bruiloften & feesten
Wij verhuren dé luxe, moderne en elegante photobooth van Nederland. Onze photobooth, in combinatie met een van onze prachtige achtergronden is een echte eyecatcher op elk feest of event. We zijn daarnaast de enige die een groot deel van onze fotoattributen laat maken. Door onze fotostudio verlichting en geïntegreerde Canon camera zorgen we dat de foto’s zelfs in hele donkere ruimtes scherp en goed belicht zijn. Deze pakketten zijn geschikt voor bijvoorbeeld verjaardagsfeesten,
Photobooth pakket – bruiloft/feest:
- €449,- incl. BTW
- 3 uur photobooth plezier
- Een vriendelijke boothmanager
- Het op- en afbouwen van de photobooth
- Onbeperkt foto’s maken en direct printen
- Moderne fotoprops (klik voor voorbeelden)
- Gepersonaliseerd foto lay-out
- Een achtergrond uit onze collectie (klik voor voorbeelden)
- Gepersonaliseerde online fotoalbum incl. de originele HD foto’s
- De mogelijkheid de foto’s direct te delen via e-mail
Alle prijzen zijn incl. reiskosten binnen 70 km van Amsterdam, daarna €0,25/km.
Extra opties bij de glamorous fotopaal
- CUSTOMIZED ACHTERGROND: vanaf €275,-
- COSTUMIZED PROPS: vanaf €40,-
- LUXE FOTOBOEK SERVICE: vanaf €75,-
- EXTRA UUR: €75,-
Open air photobooth
Onze photobooth is echt een eyecatcher op elk feest en/of event! Modern, elegant maar bovenal voorzien van heel veel verschillende opties. Doordat de booth open is kun je met 15 tot zeker 20 mensen tegelijkertijd op de foto.
Beste kwaliteit foto’s
De professionele Canon DSLR camera en de speciale studioverlichting zorgen voor heldere en goed verlichte foto’s.
Begeleiding
Bij de boeking zit standaard een vriendelijke en professionele photoboothmanager. Hij/zij zorgt ervoor dat de foto booth opgebouwd is en klaarstaat voor de starttijd, dat alles rondom de booth goed verloopt, geeft tips aan de gasten voor leuke poses en dat alles na afloop weer netjes afgebouwd is.
Customized opmaak voor template
Maak een keuze uit meer dan 10 verschillende foto-layouts. Zo kun je zelf bepalen of je 1, 2, 3 of zelfs 4 foto’s op een printje wilt. Onze graphic designer helpt je daarna met het ontwerpen van een template wat aansluit op het thema van jouw feest of event.
Click & share
Je kunt gemakkelijk je foto’s en Animated GIF delen via e-mail of social media. Hiervoor is een goed werkende WiFi verbinding op locatie vereist. Het is ook mogelijk om vooraf ingestelde teksten en/of hashtags toe te voegen.
Unieke props
We hebben meer dan genoeg keuze in luxe props, veel is speciaal gemaakt door onze speciale prop-makers. We kunnen uiteraard ook customized props ontwerpen in alle gewenste thema’s!
De allermooiste en luxe achtergronden
We hebben een eigen collectie luxe achtergronden en zijn onze collectie continu aan het uitbreiden. Dus ben je op zoek iets speciaals? Dan kunnen we dit misschien wel voor je aanschaffen. Ook customized achtergronden ontwerpen is voor ons gesneden koek!
Online gallerij
Je krijgt toegang tot een (beveiligde) digitale omgeving waar alle foto’s van het feest of bruiloft worden geüpload.
Animated GIF
Maak van je foto’s een GIF (bewegende afbeelding)! Met onze click & share optie kun je deze ook meteen naar jezelf toesturen.
Luxe gastenboek met prints
Een gastenboek met printjes van het feest. De gasten kunnen in het boek een leuke tekst achterlaten: een leuke herinnering voor later! Onze boothmanager attendeert iedereen om iets in het boek te schrijven nadatze gebruik hebben gemaakt van de booth.
Luxe fotoboek
Achteraf een fotoboek met alle (of geselecteerde) foto’s van uw feest of bruiloft? Wij ontwerpen graag een mooi, luxe fotoboek voor je.
‘Bedankt voor het komen’ email
Uw gasten ontvangen een mail met een persoonlijke tekst wanneer de foto’s geupload zijn. In de mail staat uiteraard ook het wachtwoord naar de beveiligde pagina.
Photobooth pakketten voor zakelijke evenementen
Zet ons in op jouw eerstvolgende zakelijke event
De zakelijke pakketten zijn speciaal voor events met meer dan 250 gasten/bezoekers omdat we twee van onze boothmanagers inzetten voor de ultieme merkbeleving. Zij coördineren alles rondom de photobooth gedurende je event zodat jij je op andere zaken kan focussen.
Onze luxe, moderne en elegante photobooth ziet er onwijs uit op elk event en staat daarnaast garant voor plezier en onderlinge interactie. De pakketten zijn geschikt voor verschillende events zoals:
- Conferenties, (vak)beurzen en seminars
- Lanceringsfeestjes voor een nieuw product
- Premières en gala’s
- Open dagen
- Bedrijfsfeesten en veel meer
Photobooth inzetten als marketingmiddel
Meer zichtbaarheid voor je merk? Wij kunnen je helpen! Wij kunnen jouw leads verzamelen, je kortingscode verspreiden of een korte enquête houden. Door het online delen van de foto’s krijgt je branding een boost en vergroot je daarnaast je bereik.
Laat ons de layout van je fotoprints ontwerpen en speciale fotoprops maken zodat je merk op een nog leukere manier naar voren komt. Of kies voor een bedrukte photobooth achtergrond (inclusief logo’s) en een gepersonaliseerd startscherm.
Benieuwd naar de ROI? Na het event delen we graag de statistieken met je. Zo krijg je inzicht in het aantal gemaakte foto’s, de gedeelde content en meer!
Extra opties voor zakelijke evenementen
Random winner
Met deze optie selecteert de photobooth een willekeurige winnaar, voor bijvoorbeeld een leuke giveaway-actie.
Enquête
Gebruik de photobooth om, naast het maken van een foto een korte enquête af te nemen.
Statistieken gebruikers photobooth
Benieuwd hoeveel gasten de photobooth hebben gebruikt, hoeveel keer de foto’s gedeeld zijn op facebook etc. Het is mogelijk om een analyse op te stellen van de verzamelde informatie tijdens het evenement.
FAQ
- Wat maakt onze photobooth anders dan de rest? Allereerst, de gehele look van onze photobooth is prachtig en we kunnen de photobooth customizen zodat het past in elk gewenste thema omdat er zoveel mogelijk zijn. Ten tweede, onze prachtige props… Onze props zijn handgemaakt en van hele goede kwaliteit. Boeken is heel simpel en gemakkelijk en je krijgt 100% waar voor je geld want de foto’s en prints zijn van een uitermate hoge kwaliteit.
- Hoe ziet onze ideale klant eruit? Onze klant wilt graag een goede indruk achterlaten bij zijn/haar gasten en hen daarnaast ook een unieke en vooral fijne ervaring geven. Hij/zij wilt dat het event dynamisch en levendig is en dat iedereen bovenal heel veel plezier heeft!
- Hoever van tevoren moet ik boeken?Zolang we beschikbaar zijn, kun je ons boeken. We hebben weleens boekingen 3 of 4 dagen voor het event ontvangen. Vooor customized producten hebben we minimaal 3-4 weken nodig in verband met de productietijd. De aanbetaling krijg je trouwens gewoon van ons teruggestort als je ten minste dertig dagen voor het event of feest annuleert. De rest van het bedrag dient uiterlijk een week voor het event bij ons binnen te zijn.
- Wat moet ik me voorstellen bij jullie props? Props zijn de fotoattributen. Denk aan leuke bordjes op een stok met een tekst of afbeelding. Veel van onze props zijn handgemaakt. Afhankelijk van het pakket en het thema wordt dit aangevuld met haaraccessoires, folie ballonnen, brillen en andere accessoires.
- Uit welke achtergronden en props kan ik kiezen? Afhankelijk van het gekozen pakket kies je uit (een deel van) onze collectie. We vinden het natuurlijk ook goed als de locatie van het feest of event al een mooie achtergrond heeft, zo creëer je zelf een uniek resultaat. We kunnen ook props of achtergronden speciaal naar wens maken.
- Kan de photobooth ook in de openlucht? Jazeker, afhankelijk van de weersomstandigheden zijn hier vaak wel extra voorwaarden aan verbonden.
- Hoeveel ruimte neemt de photobooth in beslag? Wij vinden 3x3x3 meter ideaal. Een iets kleinere ruimte kan ook, maar de minimale afmeting is wel echt 2,5×2,5 meter. Ook is het goed om te weten is dat we maximaal 6 meter van de photobooth een stopcontact nodig hebben.
- Komen er nog reiskosten bij? De reiskosten binnen 70 km vanaf Amsterdam zijn kosteloos. Alhoewel we het helemaal geen probleem vinden om ver te reizen, rekenen wij extra kosten als het feest/event verder weg is.
- Hoe kan ik en/of mijn gasten de foto’s van het event of feest inzien? Alle foto’s worden 72 uur geupload op onze website. Hier ontvang je altijd een bericht van.