Een fotohokje op je personeelsfeest of bedrijfsfeest huren? Kies uit 250+ photobooths!

Organiseer je een personeelsfeest of bedrijfsfeest en ben je op zoek naar een origineel idee? Waarom geen photobooth huren voor je personeelsfeest? Photobooths komen in alle soorten en maten: van fotohokjes en fotopalen, videobooth, GIF photobooth of greenscreen fotobooth, tot fotospiegel, Volkswagen fotobusjes,  caravan photobooths.  Of laat je collega’s tijdens de receptie of borrel op een 360 graden spinner videobooths!!

Daarnaast vergelijken we XL LED verlichte letters en mobiele fotografenn en photobooths! Voor de meest unieke photobooths van Nederland hebben we een aparte categorie, ‘Unieke photobooths‘ gereserveerd, met Vespa’s en Tuk-Tuks, magneetprinters, 3D GIF-jes en andere zeer bijzondere photobooths die uitermate geschikt zijn voor fotomarketing. Ook als je een photobooth wilt kopen of leasen, hebben we een overzicht gemaakt.

De bovenstaande links brengen je naar de verschillende overzichten die we op Photobooths-Huren.nl hebben verzameld voor je personeelsfeest. Heb je een beperkt budget voor je bedrijfsfeest? Bekijk ons overzicht van goedkope photobooths en onze pagina met fotohokjes acties en exclusieve kortingen!

Een goedkope photobooth op je personeelsfeest of bedrijfsfeest

Dit zijn de 8 goedkoopste photobooths mét printer die je op dit moment kan huren. Je bent dan voor het basis pakket minder dan €300 kwijt! Ze zijn in alle eerlijkheid niet allemaal even mooi, maar ze doen wat ze moeten doen: foto's printen en in sommige gevallen kan je er ook video's en GIF-jes mee opnemen! Zit er een addertje onder het gras? Sommige van deze photobooths moet je zelf ophalen bij een ophaallocatie, dus je moet een beetje geluk hebben met waar je feest is, maar die van €299 wordt overal in Nederland (per post) bezorgd! In Apeldoorn, Delft, Den Haag, Den Helder, Enschede, Groningen, Maastricht, Utrecht, Haarlem, Amsterdam, Rotterdam, Roermond, Nijmegen, Zwolle, Sneek, Leiden, Dordrecht en Drenthe is in elk geval een photobooth in de stad om op te halen!

Photobooth [Hoofddorp]

(24)
295
289
300
288
€175 korting!
Oorspronkelijke prijs was: €425.Huidige prijs is: €250.

Ontvang verschillende photobooth offertes voor je bedrijf

Wil je dat wij je adviseren voor het huren van een fotohokje op je bedrijfsfeest? Wij selecteren de verhuurders die het best bij jou wensen passen, op basis van het offerte formulier hieronder. Wij werken met meer dan 100 verschillende verhuurders die in heel Nederland en België werken en meer dan 250 verschillende soorten phototobooths aanbieden. Zo heb je binnen enkele dagen een aantal opties op tafel voor je personeelsfeest!

Velden met een * zijn verplicht, en helpen ons je beter van dienst te zijn!


    Fotohokje (vanaf €450)Fotopaal (vanaf €300)Fotospiegel (vanaf €450)360 video spinner (vanaf €650)Fotobus (vanaf €650)Caravan photobooth (vanaf €500)Greenscreen (vanaf €450)GIF photobooth (vanaf €200)Videogastenboek (vanaf €200)Photobooth zonder printer (vanaf €200)Lichtletters (vanaf €45 per letter)


    BruiloftFotomarketingPersoneelsfeestReceptie / borrelFestival / beursVerjaardag/jubileumAnders



    Modern / NeutraalVintageOpblaasbaar


    photobooth-amsterdam-personeelsfeest

    Selectie van bedrijven en instellingen waar wij fotohokjes voor vonden:

    Hospitality:

    Musea, Attractieparken, Concerten & Festivals:

    Onderwijs:

    Overheid:

    Financiële instellingen:

    Fotohokjes zoeken op locatie

    Vrijwel alle fotohokjes verhuurders werken in heel Nederland en de transportkosten zijn ofwel inbegrepen ofwel minimaal in vergelijking met de kosten van het fotohokje. Mocht je toch een fotohokje zoeken bij jou in de buurt, zoek dan naar photobooths per provincie.

    Overige tips voor je bedrijfsfeest 

    Een drankje doet wonderen

    Het lijkt misschien cliché anno 2023, maar de Nederlander heeft gewoon een paar slokjes nodig voordat hij of zij in beweging komt. Verwacht dus niet dat de sterren beginnen te dansen zodra je gasten binnenkomen. Geef hem en haar de tijd en geef ze een lekker drankje  voordat ze los gaan.

    Maak het je gemakkelijk / knus

    Pas de grootte van uw feestzaal aan op het aantal gasten. Een ruimte die te groot is voor te weinig gasten zorgt voor lege ruimtes. Denk aan een halflege discotheek. Daar ga je pas dansen als het een beetje vol is. Liever een knusse kamer vol gezelligheid. En natuurlijk plaats voor ene photobooth!

    Check je dansvloer

    Creëer een plek voor uw gasten om te dansen! Liefst ergens voor de DJ. Vul de kamer dus niet met bartafels. Zorg er ook voor dat je echt op de vloer kunt dansen. Te veel licht zorgt voor een koele, koude dansvloer die mensen minder snel zullen vinden.

    Snacks!

    Natuurlijk is het leuk om ’s avonds je gasten te verwennen met heerlijke hapjes! Zorg ervoor dat de snacks bij de hand zijn. Het is moeilijk dansen met een stukje saté in je mond of een klein kopje soep in je hand. Daarentegen eet je gemakkelijk een stukje sushi. Of kies een specifieke plek in de kamer om de snacks te plaatsen. Zo kunnen mensen tijdens het dansen hun eigen snacks pakken!

    Zorg ook voor een rustige plek

    Zo voorkom je dat mensen gaan klagen dat de muziek te hard staat. Een feest is immers muziek en dat mag op een respectabel volume! Zorg buiten de dansvloer voor een ruimte waar mensen even kunnen ontspannen. Daarnaast is het altijd goed om met de eventplanner/manager af te spreken wat een gewenst volume is. Veel plaatsen hebben inmiddels een decibelmeter. Houd deze ook in de gaten. Dit voorkomt dat het volume op een niveau staat waar mensen zonder gehoorbeperking comfortabel kunnen dansen.

    Een presentatie is zo gemaakt

    Wilt u uw collega’s en medewerkers op de hoogte houden van nieuwe ontwikkelingen? Dan is een beamer met een presentatie of een film een uitstekende manier om ieders aandacht te trekken. Zorg ervoor dat dit vooraf is getest. Laat je de audio door het geluidssysteem van de DJ of het geluidssysteem van de zaal lopen? Houd het wel kort!

    Wisseling van de wacht

    Zijn er meerdere bands of DJ’s die de avond muzikaal vertolken? Zorg dat ze het wie, wat, waar, wanneer en hoe goed op elkaar hebben afgestemd. Zij willen dat de overgang van de kunstenaars soepel verloopt zonder geluidsoverlast door onvoldoende technische afstemming tussen partijen. Spreek ook af met de verhuurder van het fotohokje welke tijden hij dient aan te houden!

    Retourtransport

    Het lijkt misschien voor de hand liggend, maar zorg ervoor dat er een voldoende BOB’s onder de gasten zijn, of dat taxi’s ruim van tevoren worden besteld. De photobotoh wordt meestal in overleg met de locatiehouder opgehaald (meestal de volgende ochtend)

    Photobooths-huren.nl
    WhatsApp WhatsApp Mark!