Een fotohokje voor een receptie of borrel huren? Kies uit 250+ photobooths!

Organiseer je een receptie, kerstborrel of reguliere VrijMiBo (vrijdag middag borrel) of misschien aan afscheid of jubileum van een gewaardeerd collega en ben je op zoek naar een origineel idee? Waarom geen photobooth huren voor je personeelsfeest? Photobooths komen in alle soorten en maten: van fotohokjes en fotopalen, videobooth, GIF photobooth of greenscreen fotobooth, tot fotospiegel, Volkswagen fotobusjes,  caravan photobooths.  Of laat je collega’s tijdens de receptie of borrel op een 360 graden spinner videobooths!!

Daarnaast vergelijken we ook XL LED verlichte letters, en mobiele fotografenn en photobooths! Voor de meest unieke photobooths van Nederland hebben we een aparte categorie, ‘Unieke photobooths‘ gereserveerd, met Vespa’s en Tuk-Tuks, magneetprinters, 3D GIF-jes en andere zeer bijzondere photobooths die uitermate geschikt zijn voor fotomarketing. Ook als je een photobooth wilt kopen of leasen, hebben we een overzicht gemaakt.

De bovenstaande links brengen je naar de verschillende overzichten die we op Photobooths-Huren.nl hebben verzameld voor je personeelsfeest.

Dit zijn de photobooths met een speciaal kerst thema en kerst props set:

Een goedkope photobooth op je borrel of receptie?

Dit zijn de 8 goedkoopste photobooths mét printer die je op dit moment kan huren. Je bent dan voor het basis pakket minder dan €300 kwijt! Ze zijn in alle eerlijkheid niet allemaal even mooi, maar ze doen wat ze moeten doen: foto's printen en in sommige gevallen kan je er ook video's en GIF-jes mee opnemen! Zit er een addertje onder het gras? Sommige van deze photobooths moet je zelf ophalen bij een ophaallocatie, dus je moet een beetje geluk hebben met waar je feest is, maar die van €299 wordt overal in Nederland (per post) bezorgd! In Apeldoorn, Delft, Den Haag, Den Helder, Enschede, Groningen, Maastricht, Utrecht, Haarlem, Amsterdam, Rotterdam, Roermond, Nijmegen, Zwolle, Sneek, Leiden, Dordrecht en Drenthe is in elk geval een photobooth in de stad om op te halen!

Algemene photobooth offerte voor je borrel of receptie

Wil je dat wij je adviseren voor het huren van een fotohokje op je receptie of borrel? Wij selecteren de verhuurders die het best bij jou wensen passen, op basis van het offerte formulier hieronder. Wij werken met meer dan 100 verschillende verhuurders die in heel Nederland en België werken en meer dan 250 verschillende soorten phototobooths aanbieden. Zo heb je binnen enkele dagen een aantal opties op tafel voor je personeelsfeest!

Velden met een * zijn verplicht, en helpen ons je beter van dienst te zijn!


    Fotohokje (vanaf €450)Fotopaal (vanaf €300)Fotospiegel (vanaf €450)360 video spinner (vanaf €650)Fotobus (vanaf €650)Caravan photobooth (vanaf €500)Greenscreen (vanaf €450)GIF photobooth (vanaf €200)Videogastenboek (vanaf €200)Photobooth zonder printer (vanaf €200)Lichtletters (vanaf €45 per letter)


    BruiloftFotomarketingPersoneelsfeestReceptie / borrelFestival / beursVerjaardag/jubileumAnders



    Modern / NeutraalVintageOpblaasbaar



    Heb je een beperkt budget voor je receptie, (kerst)borrel of afscheid? Bekijk ons overzicht van goedkope photobooths en onze pagina met fotohokjes acties en exclusieve kortingen!

    Selectie van bedrijven en instellingen waar wij photoooths voor vonden:

    Hospitality:

    Musea, Attractieparken, Concerten & Festivals:

    Onderwijs:

    Overheid:

    Financiële instellingen:

    Tips voor een borrel of receptie (met of zonder fotohokje)

    • Heeft de receptie een bepaald thema, is het een kerstreceptie of een nieuwjaarsreceptie? Probeer dan de hand te leggen op props die hier bij passen. De meeste verhuurders kunnen hierbij helpen.
    • Na afloop krijg je alle foto’s digitaal. Bedenk een goede manier om deze te delen met alle aanwezigen: bijvoorbeeld via intranet of WeTransfer of een Facebook pagina. Sommige verhuurders hebben ook een privé-galerij na afloop van je receptie waar je met behulp van een wachtwoord toegang tot hebt.
    • Ga je voor het bedrijfsrestaurant (toch vaak een beetje kil) of wil je dat iedereen er even uit is en boek je een externe locatie?
    • Geef duidelijk de starttijd en eindtijd van je receptie of (sinterklaas)borrel aan, zodat je collega’s weten waar ze op kunnen rekenen qua vervoer, diner etc.
    • Je receptie of borrel met photobooth op een externe locatie? Superleuk maar zorg er wel voor dat je de bereikbaarheid heb gecontroleerd, zowel van af kantoor naar de borrellocatie, als na afloop naar huis.
    • Geef van tevoren duidelijk aan of iedereen zijn eigen parkeerkosten betaald, of uitbijkaarten beschikbaar zijn of je deze kosten kan declareren.
    • Laat je je collega’s ook hun partners meenemen? Het drijft de kosten op, maar kan er ook voor zorgen dat ook de partners van je collega’s zich meer gaan hechten aan je bedrijf en meer verbondenheid voelen en begrijpen wat hun partners nu precies doen en hoe die ene collega er nu in het echt uit ziet.

    • Een receptie is een klein feestje, met of zonder fotobooth, of het nu een afscheid, jubileum een kerstreceptie of een nieuwjaarsreceptie is. Geef dan ook een kleding advies. Zo is het voor je gasten of collega’s duidelijk wat ze moeten aantrekken.
    • Koop je je drank af bij een cafe of betaal je gewoon wat er wordt gedronken? Je kent zelf je gasten en college’s het best, dus je kan zelf het best een inschatting maken wat het voordeligst is.
    • Entertainment is een hap uit je budget, maar helpt ook een receptie of borrel gedenkwaardig te maken. Met een fotohokje huren op je receptie of borrel heb je zelfs een souvenir achteraf. Je kan ook denken aan een band, zanger, muzikaal duo, trio of kwartet, een fotograaf,  goochelaar, waarzegster, typetje of act.
    • Werkgevers zijn verantwoordelijk voor medewerkers tijdens het woon-werkverkeer dus zorg dat je voldoende fris en non-alcoholisch hebben. Regel eventueel taxi’s.
    • Hoe ziet de locatie er ‘van nature’ uit? Heb je budget nodig voor decoratie om het geheel een beetje aan te kleden? Heeft de fotobooth bij de receptie een achtergrond nodig of is er een goede muur aanwezig die als achtergrond bij de photobooth kan dienen?
    • Is er een presentatie, speech, of ander formeel moment? Zorg er voor dat het aangekondigd is en niet al te lang duurt, zodat je de sfeer niet dood slaat. Zorg er ook voor dat een presentatie interactief is zodat de verveling uit blijft en iedereen betrokken blijft.
    • De locatie is heel belangrijk voor het succes van een fotohokje: zet de fotobooth of fotospiegel op een goed zichtbare locatie, bijna in de weg, zodat mensen er (letterlijk) niet omheen kunnen.
    • Heeft je borrel een thema, onderwerp of specifieke naam? Laat de print personaliseren: photobooth verhuurders kunnen het logo van je bedrijf of een datum of andere tekst op de layout van de fotostrookjes die uit de printer komen verwerken!
    • Een borrel kan uit de hand lopen. Als je een fotopaal of fotozuil huurt hoop je niet dat een van je gasten of collega’s hem over loopt. Een fotohokjes (met wanden) of magic mirror photobooth is steviger. Kies je een fotopaal of fotozuil lees dan de algemene voorwaarden van de verhuurder goed.
    • Schakel je een cateringbedrijf in? Als dat niet het geval is: heb je genoeg glazen, drank, voedsel, bediening, afwassers en inschenkend personeel paraat of is alles DIY (do-it-yourself)?
    • Je wilt niet dat iedereen gaat drinken op een lege maag, zorg dus voor genoeg eten. Of dat snacks zijn of een hele maaltijd (bijvoorbeeld buffet of standing dinner) hangt een beetje af van hoe laat je borrel begint en hoe laat je hem laat eindigen.

    videopaal videozuil huren gasten receptie borrel

    Photobooths-huren.nl
    WhatsApp WhatsApp Mark!